AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Jeg biter av meg neglene til det svir og det ikke går an å bite mer når jeg ikke takler vonde følelser. Selv om jeg vet at jeg får problemer på jobben pga det. Det er også min måte å skade meg selv på og vise meg selv hvor ille jeg er. Anonymkode: 5025d...4c6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg biter av meg neglene til det svir og det ikke går an å bite mer når jeg ikke takler vonde følelser. Selv om jeg vet at jeg får problemer på jobben pga det. Det er også min måte å skade meg selv på og vise meg selv hvor ille jeg er. Anonymkode: 5025d...4c6 Du svarer jo egentlig på det du selv spør om. Det er en måte å skade deg selv på. Anonymkode: 9bad6...f45 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du svarer jo egentlig på det du selv spør om. Det er en måte å skade deg selv på. Anonymkode: 9bad6...f45 Ok. Da har jeg fått svar på det. Anonymkode: 5025d...4c6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Hvorfor vil du "vise deg selv hvor ille du er"? Anonymkode: 9bad6...f45 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du "vise deg selv hvor ille du er"? Anonymkode: 9bad6...f45 Fordi det er sånn jeg har det på innsiden. Anonymkode: 5025d...4c6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er sånn jeg har det på innsiden. Anonymkode: 5025d...4c6 Er det ingen andre metoder som kan funke for deg enn å bite til blods? Anonymkode: 9bad6...f45 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det ingen andre metoder som kan funke for deg enn å bite til blods? Anonymkode: 9bad6...f45 Nei. Anonymkode: 5025d...4c6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det ingen andre metoder som kan funke for deg enn å bite til blods? Anonymkode: 9bad6...f45 Jeg bruker masse energi på å skjule hvordan jeg har det på innsiden. Jeg tar meg sammen hele tiden når det er andre til stede. Jeg biter alt i meg for å ikke vise noen noe, vil ikke bry noen med mitt. Så får jeg endelig noen stunder alene og da lar jeg følelsene få utløp på denne måten, men jeg vet også at det er ødeleggende for meg fordi jeg da i tillegg må fokusere mye på å skjule hendene i 2-3 uker før neglene begynner å bli normale igjen. Anonymkode: 5025d...4c6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker masse energi på å skjule hvordan jeg har det på innsiden. Jeg tar meg sammen hele tiden når det er andre til stede. Jeg biter alt i meg for å ikke vise noen noe, vil ikke bry noen med mitt. Så får jeg endelig noen stunder alene og da lar jeg følelsene få utløp på denne måten, men jeg vet også at det er ødeleggende for meg fordi jeg da i tillegg må fokusere mye på å skjule hendene i 2-3 uker før neglene begynner å bli normale igjen. Anonymkode: 5025d...4c6 Akkurat det samme sliter jeg med. Jeg bet faktisk fen ene neglen min såppass mye da jeg var barn, at den aldri blir normal igjen. Selvskading er så mangt. Anonymkode: b2521...d76 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det samme sliter jeg med. Jeg bet faktisk fen ene neglen min såppass mye da jeg var barn, at den aldri blir normal igjen. Selvskading er så mangt. Anonymkode: b2521...d76 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg biter av meg neglene til det svir og det ikke går an å bite mer når jeg ikke takler vonde følelser. Selv om jeg vet at jeg får problemer på jobben pga det. Det er også min måte å skade meg selv på og vise meg selv hvor ille jeg er. Anonymkode: 5025d...4c6 Dere se inn at de er galt å gjøre det. Jeg skadet meg selv for et par uker siden og forstår hvordan det føles. Det bedre ingenting og det bli verre fordi man er nød å skade seg mer. Denne følelsen man har etter skading er befriende, men de er ikke verd det. Hva er med venner, familie og kjæreste? Dere sårer de som står nær. Denne følelsen av befriende kan man har også i form av å søke hjelp og snakke om det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.