Gå til innhold

Gutter hvor onanerer dere?


Jenteelsker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil vel tro at de fleste menn tar tak i godsaken og drar den opp og ned gjentatte ganger, til de er fornøyd. Verre er det vel ikke. 

Det sies at 85% av mennene onanerer, de andre 15% juger.

 

Er du mann eller kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, mrxx skrev:

Vil vel tro at de fleste menn tar tak i godsaken og drar den opp og ned gjentatte ganger, til de er fornøyd. Verre er det vel ikke. 

Det sies at 85% av mennene onanerer, de andre 15% juger.

 

Er du mann eller kvinne?

Det spørres om HVOR 🙂 

Anonymkode: c3585...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Det spørres om HVOR 🙂 

Anonymkode: c3585...9db

Jaja, jeg leste hvordan i farten🙂 Hvor er sikkert over alt, hvor det er mulig å få litt fred å ro i nødens stund:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, mrxx skrev:

Jaja, jeg leste hvordan i farten🙂 Hvor er sikkert over alt, hvor det er mulig å få litt fred å ro i nødens stund:-)

hahaha! 😉 

Anonymkode: c3585...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Haha- artig spørsmål. Jeg er selv jente - og har onanert på de rareste steder- men mulig enklere for jenter enn for gutter eksakt det der?

En kompis var så kåt på vei hjem fra byen engang at han bare "måtte" onanere i et skogholt for å greie å konse på å gå raskt- han sa han følte seg som en blotter/creep- men han er en helt normal fin fyr- det får meg til å tenke at flere menn nok har gjort slikt rundt forbi.

Har feks menn onanert på jobb og er det kanskje mer vanlig enn man skulle tro?

Anonymkode: be876...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha- artig spørsmål. Jeg er selv jente - og har onanert på de rareste steder- men mulig enklere for jenter enn for gutter eksakt det der?

Anonymkode: be876...53e

Klart det er enklere for jenter enn for gutter. Det kommer jo en sprut som må håndteres og fjernes. Da er det greit med toalett og dopapir i nærheten. 

Anonymkode: b6a9c...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klart det er enklere for jenter enn for gutter. Det kommer jo en sprut som må håndteres og fjernes. Da er det greit med toalett og dopapir i nærheten. 

Anonymkode: b6a9c...058

Ja nå har du bare sitert deler av innlegget mitt men samtidig ser jeg at jeg greide å sette et spmtegn bak den setningen som er ganske så innlysende.

Samtidig aner jeg ikke hva gutter kan finne på å planlegge- mulig de har med seg toalettpapir i lomma eller noen uansett bare onanerer der de er og skynder seg hjem hva vet jeg.

Jeg har til og med onanert i en offentilig badsstu engang - alene- på håndkle og sikker på at ingen kom inn fordi jeg hadde låsemuligheter. For men mann ville dette også vært mulig sånn egentlig med håndkle tilgjengelig

Onanerei skogen er vanskeligere for meg enn for det det var for kompisen min, men det er fordi jeg ikke greier å onanere stående slik sikkert mange jenter kan...osv osv

 

 

 

 

Anonymkode: be876...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...