Gå til innhold

Plager i underlivet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Heisann, forrige måned fikk jeg mensen som normalt. Nå er det gått mer enn en måned siden sist. Når jeg får mensen, får jeg virkelig vondt i magen den første tiden - deretter begynner jeg å blød. (Beklager for beskrivelse, hehe). Men nå denne gang i dag (30.06.18) kom det ut en gjennomsiktig-svak-rødlig form for væske, blod, sekret??? Er veldig usikker på hva dette kan være, har ikke hatt smertene som vanlig, og blør ikke normalt nå. Det er ikke mye som kommer, men det er noe som skjer der nede som jeg aldri har vært borti før. Er snart 22 år hvis det skulle være til hjelp. Har hatt mens siden jeg var 13 år.

Nå en dag senere, begynner jeg å kjenne litt tendens litt smerter i magen.

Anonymkode: 66e70...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Når startet forrige menstruasjon? Bruker du prevensjon?  Kan du være gravid? Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Når startet forrige menstruasjon? Bruker du prevensjon?  Kan du være gravid? Hilsen Mette

Forrige menstruasjon var en av de siste dagene i mai måned. Har siste gangene vært uten prevensjon. I dag 02.07.18 begynte jeg å blø og fikk noen smerter i magen jeg aldri har kjent maken til før ved menstruasjon. I tillegg til hvordan denne mens startet. Skal til legen, så får ta det derfra.

Anonymkode: 66e70...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det kan jo være 'normale' menstruasjonssmerter som du ikke har kjent mens du brukte prevensjon? Snakk med din lege om det. Få henvisning til gynekolog, om det fortsetter.

Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...