Gå til innhold

Det svinger så raskt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har vært nede i en liten dal, egentlig ikke lei meg,men ingen tiltak. Orket svært lite og det å dusje var nesten uoverkommelig (greide det kanskje annenhver dag) Har stort sett sittet inne, med unntak av noen plikter jeg gjennomførte. Greide å le innimellom, men var mest stille. Så plutselig, nesten på timen så snudde det. Hadde nettopp hatt en okay samtale på telefonen og etter den samtalen så begynte det liksom å boble litt på innsiden og jeg ble i et strålende humør. Fra å sove 6 - 6 1/2 time pr natt så sover jeg nå 3 - 4 timer og det er helt greit. Føler for å være aktiv og jeg er mye mer aktiv nå enn den siste tiden. Er også gladere og ler mye mer. Har ikke lyst til å bremse dette, det er jo så godt, men skjønner at det er det jeg bør gjøre. Har ikke gjort noe med medisinene, men kan øke litt med quetiapin og har i tillegg både vival og imovane jeg kan ta. Kvier meg så for å ta noe mer, men jeg bør vel kanskje det. 

Jeg vingler fram og tilbake om hva jeg bør gjøre. Greier liksom ikke å ta noen avgjørelse. Er forresten bipolar med psykose.

Anonymkode: 9c0a1...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Jeg har mere på det jevne om dagen, men føler i perioder at ordene bare vanskeliggjør. Det er  ikke alt det er så lett å si så mye om.

Men det at man observerer seg selv så sterkt betyr vel at man stoler veldig lite også på seg selv. Eller er blitt lært opp til å tenke slik om seg selv.Hva er man redd for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Det der synes jeg lukter hypomani. Søk hjelp hos psykiater, om du har tilgang til slik spesialist, evt. fastlegen i morgen den dag. Viktig å behandle sånt FØR det blir ille. Enten at man havner i en depresjon eller at manien blir verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, FjellOgDalar skrev:

Det der synes jeg lukter hypomani. Søk hjelp hos psykiater, om du har tilgang til slik spesialist, evt. fastlegen i morgen den dag. Viktig å behandle sånt FØR det blir ille. Enten at man havner i en depresjon eller at manien blir verre.

Takk for svar. Har fått time hos fastlegen på torsdag, da kan jeg prate med h*n da.

Anonymkode: 9c0a1...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...