AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 Skrevet 2. juli 2018 Har vært nede i en liten dal, egentlig ikke lei meg,men ingen tiltak. Orket svært lite og det å dusje var nesten uoverkommelig (greide det kanskje annenhver dag) Har stort sett sittet inne, med unntak av noen plikter jeg gjennomførte. Greide å le innimellom, men var mest stille. Så plutselig, nesten på timen så snudde det. Hadde nettopp hatt en okay samtale på telefonen og etter den samtalen så begynte det liksom å boble litt på innsiden og jeg ble i et strålende humør. Fra å sove 6 - 6 1/2 time pr natt så sover jeg nå 3 - 4 timer og det er helt greit. Føler for å være aktiv og jeg er mye mer aktiv nå enn den siste tiden. Er også gladere og ler mye mer. Har ikke lyst til å bremse dette, det er jo så godt, men skjønner at det er det jeg bør gjøre. Har ikke gjort noe med medisinene, men kan øke litt med quetiapin og har i tillegg både vival og imovane jeg kan ta. Kvier meg så for å ta noe mer, men jeg bør vel kanskje det. Jeg vingler fram og tilbake om hva jeg bør gjøre. Greier liksom ikke å ta noen avgjørelse. Er forresten bipolar med psykose. Anonymkode: 9c0a1...b41 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 3. juli 2018 Skrevet 3. juli 2018 Jeg har mere på det jevne om dagen, men føler i perioder at ordene bare vanskeliggjør. Det er ikke alt det er så lett å si så mye om. Men det at man observerer seg selv så sterkt betyr vel at man stoler veldig lite også på seg selv. Eller er blitt lært opp til å tenke slik om seg selv.Hva er man redd for? 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 3. juli 2018 Skrevet 3. juli 2018 Det der synes jeg lukter hypomani. Søk hjelp hos psykiater, om du har tilgang til slik spesialist, evt. fastlegen i morgen den dag. Viktig å behandle sånt FØR det blir ille. Enten at man havner i en depresjon eller at manien blir verre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 Skrevet 3. juli 2018 Akkurat nå, FjellOgDalar skrev: Det der synes jeg lukter hypomani. Søk hjelp hos psykiater, om du har tilgang til slik spesialist, evt. fastlegen i morgen den dag. Viktig å behandle sånt FØR det blir ille. Enten at man havner i en depresjon eller at manien blir verre. Takk for svar. Har fått time hos fastlegen på torsdag, da kan jeg prate med h*n da. Anonymkode: 9c0a1...b41 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.