AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Hei. Har bp1. Gikk i noen uker på 10 mg, deretter 20 mg Zyprexa mot hypomani. Sluttet med Zyprexa i forrige uke pga vektøkning, og begynte i stedet med 3 x 25 mg Sobril + Vallergan for søvn. Har siden det vært ekstremt aggressiv og sint. Kan være i godt humør, men små ting gjør at det klikker for meg. Jeg får ofte raserianfall, og blir overveldet av hat for mennesker som evt. er i nærheten. Jeg har sagt stygge ting til barn, at jeg hater dem, kalt dem stygge ord, og har nesten* hatt lyst til å drepe. Jeg blir så intenst rasende. Masse bråk og krangling. Skader også meg selv under anfallene. Har også bulimi som har blitt kraftig forverret. Hva skjer med meg? Er det Sobrilen som fører til paradoksale reaksjoner, eller har jeg fått "ondartet" hypomani. Altså, blitt sint-manisk, i stedet for glad manisk? Har det blitt en blandet episode? Eller er det fraværet av Zyprexa som har forverret situasjonen? Pleier aldri være som dette. Er vanligvis rolig, snill og avbalansert. Vil vanligvis alle vel. Nå går jeg rundt med et voldsomt hat, og tenker mye på å drepe andre eller meg selv. Trenger åpenbart hjelp Anonymkode: 2573d...31c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Har bp1. Gikk i noen uker på 10 mg, deretter 20 mg Zyprexa mot hypomani. Sluttet med Zyprexa i forrige uke pga vektøkning, og begynte i stedet med 3 x 25 mg Sobril + Vallergan for søvn. Har siden det vært ekstremt aggressiv og sint. Kan være i godt humør, men små ting gjør at det klikker for meg. Jeg får ofte raserianfall, og blir overveldet av hat for mennesker som evt. er i nærheten. Jeg har sagt stygge ting til barn, at jeg hater dem, kalt dem stygge ord, og har nesten* hatt lyst til å drepe. Jeg blir så intenst rasende. Masse bråk og krangling. Skader også meg selv under anfallene. Har også bulimi som har blitt kraftig forverret. Hva skjer med meg? Er det Sobrilen som fører til paradoksale reaksjoner, eller har jeg fått "ondartet" hypomani. Altså, blitt sint-manisk, i stedet for glad manisk? Har det blitt en blandet episode? Eller er det fraværet av Zyprexa som har forverret situasjonen? Pleier aldri være som dette. Er vanligvis rolig, snill og avbalansert. Vil vanligvis alle vel. Nå går jeg rundt med et voldsomt hat, og tenker mye på å drepe andre eller meg selv. Trenger åpenbart hjelp Anonymkode: 2573d...31c Forstår ikke at du slutter på medisin når du er syk, kanskje det kan være en ide å starte opp igjen? Anonymkode: e3eed...ff0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke at du slutter på medisin når du er syk, kanskje det kan være en ide å starte opp igjen? Anonymkode: e3eed...ff0 Fikk jo beskjed om det av psykiater!! Anonymkode: 2573d...31c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk jo beskjed om det av psykiater!! Anonymkode: 2573d...31c Snakk med psykiateren din på ny. Aggresjonen kan komme av Sobril. Anonymkode: c7b9e...b31 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk jo beskjed om det av psykiater!! Anonymkode: 2573d...31c Da må du kontakt psykiateren din for en ny vurdering. Anonymkode: e3eed...ff0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 De fleste vil mene at du trenger AP i tillegg til Sobril. Det finnes mange som gir mindre vektøkning enn Zyprexa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 34 minutter siden, kupton skrev: De fleste vil mene at du trenger AP i tillegg til Sobril. Det finnes mange som gir mindre vektøkning enn Zyprexa. Du har vel rett. Hater bipolar :´( Anonymkode: 2573d...31c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.