Gå til innhold

Kan mi livbåter brukes til å redde barna i grottene. Hva kan gjøres for å begrense skadene på barna?


Gjest Maggie55

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Burde Thailand tilbys mere hjelp? Eller er oppgavene bare så komplisert at ro er hva man trenger mest? Kronerulling? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
19 minutter siden, Maggie55 skrev:

Jeg mente miniubåter. Eller droner hvis der er plass.

Det er ikke plass. Det er ikke engang plass til å ha på seg oksygenflasker på det trangeste.

Anonymkode: afa1c...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg tror man sa fra thailandske myndigheter at når man boret var det vanskelig fordi man manglet presisjonsapparter. Kunne man brukt laser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det kan godt tenkes at de kan få hjelp av noen som har spesialutstyr av et eller annet slag. Jeg vet ikke nøyaktig hva som ville gjort forskjellen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Maggie55 skrev:

Burde Thailand tilbys mere hjelp? Eller er oppgavene bare så komplisert at ro er hva man trenger mest? Kronerulling? 

 

Nå er de jo i gang med god hjelp fra utenlandske dykkere. Grotten er nesten 1 km nede i bakken så det gikk ikke å bore seg ned, det er så mange ganger og huler i bakken i området der. Krysser fingrene for at de får guttene velberget ut i løpet av de neste par dagene. Det er forhåpentligvis et godt tegn at de tar seg god tid og ikke forhaster seg slik at det går helt galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...