Gå til innhold

Vondt i magen.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Har hatt vondt i magen i hele dag, leste at det kunne komme av latuda. Nå kutter jeg ut snart tror jeg. Og har økt spyttproduksjon, merker det godt om nettene da jeg slever. Pleier ikke det uten medisin. Flere som har bivirkninger av latuda`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har hatt vondt i magen i hele dag, leste at det kunne komme av latuda. Nå kutter jeg ut snart tror jeg. Og har økt spyttproduksjon, merker det godt om nettene da jeg slever. Pleier ikke det uten medisin. Flere som har bivirkninger av latuda`?

Har du lagt merke til at hver gang du har litt vondt noe sted så skylder du på medisinene? 🙂

Kanskje du bare har spist noe som har gjort magen opprørsk, i blant er det jo bare slik. Det kan jo også være luft. 

Anonymkode: aab9a...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært dårlig i magen siden forrige tirsdag. Velger å skylde på varmen jeg da, ikke medisinene ;) Det er overhode ingen grunn til at du plutselig skulle få vondt i magen av Latuda nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har hatt vondt i magen i hele dag, leste at det kunne komme av latuda. Nå kutter jeg ut snart tror jeg. 

Og vi vet jo hvordan det går...

Anonymkode: baff5...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mange grunner til det. Har ikke du forstyrret magen litt i det siste, med veksling mellom overspising og den dietten du har gått ned på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som om du leter etter bivirkninger slik at du har en grunn til å slutte med medisin. At du har vondt i magen nå skyldes mest sannsynlig kostholdet og livsstilen eller andre ting og ikke medisin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Trine skrev:

Jeg har vært dårlig i magen siden forrige tirsdag. Velger å skylde på varmen jeg da, ikke medisinene ;) Det er overhode ingen grunn til at du plutselig skulle få vondt i magen av Latuda nå.

Det har strengt talt vært varmt lengre enn siden forrige tirsdag. Så dette må utvilsomt skyldes medisinene :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, issomethingwrong skrev:

Det har strengt talt vært varmt lengre enn siden forrige tirsdag. Så dette må utvilsomt skyldes medisinene :D 

Neineinei....det nekter jeg :lol: Var en periode det var litt greiere temperaturer før det smalt til igjen forrige tirsdag, så det er litt logisk med varmen. Alternativt skylder jeg på pms-plager. Fant brått ut at det kunne være årsaken. Men det er ihvertfall ikke medisinene :D Eller, hvis det er medisinene, går det seg vel til. Da er jeg ihvertfall ikke syk, og det er jo bra :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, stjernestøv skrev:

Men blir stiv i nakke og skuldre av de medisinene. 

Stiv nakke og skuldre er det heldigvis mulig å gjøre noe med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, stjernestøv skrev:

Har hatt vondt i magen i hele dag, leste at det kunne komme av latuda. Nå kutter jeg ut snart tror jeg. Og har økt spyttproduksjon, merker det godt om nettene da jeg slever. Pleier ikke det uten medisin. Flere som har bivirkninger av latuda`?

Du skjønner også at en slik bivirkning neppe kommer etter 2-3 mnds bruk og når du i tillegg har trappet litt ned??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
8 minutter siden, Trine skrev:

Stiv nakke og skuldre er det heldigvis mulig å gjøre noe med :)

Ja ta akineton, da kommer det seg litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 minutter siden, Lillemus skrev:

Du skjønner også at en slik bivirkning neppe kommer etter 2-3 mnds bruk og når du i tillegg har trappet litt ned??? 

Vet ikke jeg, bivirkninger er noe som kan komme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, stjernestøv skrev:

Har hatt vondt i magen i hele dag, leste at det kunne komme av latuda. 

Kommer nok heller av oppkastingen.

Anonymkode: 92c9d...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vet ikke jeg, bivirkninger er noe som kan komme. 

Bivirkinger som dette kommer nok helst når du starter opp.

Å ha vondt i magen er heller ikke spesielt uvanlig.

Anonymkode: 92c9d...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok dere. Det kan vel være andre årsaker da. Bare leste om det.

Tenker som Laban at dette nok har med ustabilt matinntak å gjøre. Det å framprovosere oppkast er heller ikke noe en mage liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, stjernestøv skrev:

Men blir stiv i nakke og skuldre av de medisinene. 

Neppe. Du blir nok stiv i nakke og skuldre av å ligge mye på sofaen. Rør deg, så blir du nok bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommer nok heller av oppkastingen.

Anonymkode: 92c9d...bdc

Mulig det og overspising, nå har jeg tatt meg sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...