Gå til innhold

Er dette negative vanskelige for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dersom din partner oppfører seg slik :

1. Partneren din prater, men når du prater til vedkommende så avbryter vedkommende deg, virker uinteressert i hva du har å si, og er ingen god lytter? 

2. Vedkommende oppsøker venner hele tiden. Har en haug med venner. Og vedkommende avbryter deg når du er sammen med vennene og vedkommende og sier at du kan prate senere. Og prater videre selv. 

3. Vedkommende tar styring i hva dere skal gjøre hele tiden. 

4. Du føler deg glemt og oversett mye når vedkommende er rundt venner. 

5. Vedkommende kysser deg ikke så mye som før. 

6.Vedkommende lover deg ting som ikke alltid blir holdt. 

Men ellers har partneren min svært gode og fine egenskaper. Men iblant kan jeg føle meg litt tom og usikker pga dette. 

Anonymkode: 2e6c8...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom din partner oppfører seg slik :

1. Partneren din prater, men når du prater til vedkommende så avbryter vedkommende deg, virker uinteressert i hva du har å si, og er ingen god lytter? 

2. Vedkommende oppsøker venner hele tiden. Har en haug med venner. Og vedkommende avbryter deg når du er sammen med vennene og vedkommende og sier at du kan prate senere. Og prater videre selv. 

3. Vedkommende tar styring i hva dere skal gjøre hele tiden. 

4. Du føler deg glemt og oversett mye når vedkommende er rundt venner. 

5. Vedkommende kysser deg ikke så mye som før. 

6.Vedkommende lover deg ting som ikke alltid blir holdt. 

Men ellers har partneren min svært gode og fine egenskaper. Men iblant kan jeg føle meg litt tom og usikker pga dette. 

Anonymkode: 2e6c8...528

Jeg henger meg mest opp i pkt. 2, 3 og 6 - det er ting jeg ser på som svært negativt (ikke at han har mange venner, men at han hadde bedt meg holde kjeft!) og ikke hadde orket i et forhold. Vitner ikke på noen måte om gjensidig respekt og det er viktig i et godt forhold etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg opp i det meste her. Jeg har aldri opplevd noe av det du beskriver med noen jeg har vært med.  Jeg har opplevd en ekstremt sjalu partner engang men det er noe annet.

Nå er jeg i et forhold der alt er liksom nesten stikk motsatt av hva du beskriver.

Det synes jeg du fortjener også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...