Gå til innhold

Lørdag kveld


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Hva gjør du i kveld?

Jeg sitter på verandaen med en sauefelll over beina og leser "Fri vilje" av Helga Hjort, drikker hvitvin og spiser Toblerone 😊 Sola har nettopp gått ned og jeg nyter denne herlige varme sommerkvelden!

Tidligere i dag har jeg ridd og badet to ganger samnen med minstejenta, besøkt min far og spist ræger med mann og datter ❤

Nå hører jeg bass og trommer fra Palmesus i det fjerne, og har det egentlig ganske fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, påskelilje skrev:

Hva gjør du i kveld?

Jeg sitter på verandaen med en sauefelll over beina og leser "Fri vilje" av Helga Hjort, drikker hvitvin og spiser Toblerone 😊 Sola har nettopp gått ned og jeg nyter denne herlige varme sommerkvelden!

Tidligere i dag har jeg ridd og badet to ganger samnen med minstejenta, besøkt min far og spist ræger med mann og datter ❤

Nå hører jeg bass og trommer fra Palmesus i det fjerne, og har det egentlig ganske fint!

Hihi, da gjør vi det samme! Jeg har «spise-dag» (ikke spør🙈- angrer som fy🐳) og leser Fri vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, mariaflyfly skrev:

Ser fotball og feirer at England er i semifinalen i VM. 🙂

Tenk at du skulle bli så sportsinteressert 😍🤭🤔😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på helgetur på fjellet, på hyttebesøk hos noen i familien. Vi har vært på tur i formiddag. Hytteeieren er fotballinteresert, så fra kl.16 og utover har programmet bestått av TV og mat: Laks, is og jordbær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
11 timer siden, mariaflyfly skrev:

Ser fotball og feirer at England er i semifinalen i VM. 🙂

Vanligvis følger jeg ganske bra med i de store mesterskapene, men ikke i år. Har meldt meg helt ut 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly
11 timer siden, Xtra skrev:

Tenk at du skulle bli så sportsinteressert 😍🤭🤔😎

Duh, det er England, jo! 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, påskelilje skrev:

Hva gjør du i kveld?

Jeg sitter på verandaen med en sauefelll over beina og leser "Fri vilje" av Helga Hjort, drikker hvitvin og spiser Toblerone 😊 Sola har nettopp gått ned og jeg nyter denne herlige varme sommerkvelden!

Tidligere i dag har jeg ridd og badet to ganger samnen med minstejenta, besøkt min far og spist ræger med mann og datter ❤

Nå hører jeg bass og trommer fra Palmesus i det fjerne, og har det egentlig ganske fint!

I går var kjæresten,  ungene og jeg på tur-o, skal en tur i dag også. Jeg satt ute i "hagestuen" og leste den siste til Jørgen Brekke, kjæresten og jeg gikk en liten tur for å finne en ny geocache (en letterbox) i nabolaget og etterpå spilte jentungen og jeg Geni. :) Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen fare så lenge ting kan vaskes. Jeg vasket.

Anonymkode: d9dc6...383

Det skjønte jeg ikke...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...