AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Kom inn hos en fastlege jeg gikk til dengang jeg var i arbeidslivet og før fylte 60 år. Innebærer en mye større reisevei for meg nå og jeg tror ikke det har stor betydning for noe videre behandling slik samfunnet i dag er skrudd sammen etter 60 år og kanskje mye før for så mange. Nå har jeg riktignok byttet fastlege ofte fordi man må prøve å ikke miste temperamentet sitt ellers er der lite å miste ellers. Men jeg fattet nytt livsmot ved det å bli gjenkjent som person som først og fremst ønsket å jobbe men at helsa er nå veldig vanskelig. Det er kanskje bare en opplevelse man kan gis i et fastlegesystem når det virker? Jeg synes også å lese fortvilelsen og alvoret i ansiktene på menneskene jeg møtte på turen. Over hvordan alt er blitt for så mange. Det og se traktene hvor jeg gikk til forskjellige jobber gjorde også godt. Virkeligheten liksom. Hva som forvitrer i vårt samfunn er forskning og kunnskap tror jeg. Men alt er kommet til å handle om penger. Anonymkode: 25d5f...187 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Javel. Tror jeg. Eller? Hmm...? Anonymkode: efb23...2b1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kom inn hos en fastlege jeg gikk til dengang jeg var i arbeidslivet og før fylte 60 år. Innebærer en mye større reisevei for meg nå og jeg tror ikke det har stor betydning for noe videre behandling slik samfunnet i dag er skrudd sammen etter 60 år og kanskje mye før for så mange. Nå har jeg riktignok byttet fastlege ofte fordi man må prøve å ikke miste temperamentet sitt ellers er der lite å miste ellers. Men jeg fattet nytt livsmot ved det å bli gjenkjent som person som først og fremst ønsket å jobbe men at helsa er nå veldig vanskelig. Det er kanskje bare en opplevelse man kan gis i et fastlegesystem når det virker? Jeg synes også å lese fortvilelsen og alvoret i ansiktene på menneskene jeg møtte på turen. Over hvordan alt er blitt for så mange. Det og se traktene hvor jeg gikk til forskjellige jobber gjorde også godt. Virkeligheten liksom. Hva som forvitrer i vårt samfunn er forskning og kunnskap tror jeg. Men alt er kommet til å handle om penger. Anonymkode: 25d5f...187 Ting har alltid handlet om penger. Og vi har aldri hatt mer penger enn nå. Anonymkode: a3ea0...62d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Helt enig😀det e penger det handler om hos helse Norge. Di oppfører seg til og med som doplangere på Phykratrien nå før tia. Di har vist 450kr PR resept extra rett i lomma. Anonymkode: 65bac...964 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.