Gå til innhold

Nok et eksempel på at uføre hetsets på nettet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

VG kjører en sak om at antall unge uføre øker, og kommentarfeltet bobler over av folk som mener uføre er slabbedasker som bare må ta seg sammen.

 

  

Anonymkode: ae161...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De fleste grupper hetses i ulike kommentarfelt. Muslimer, innvandringskritiske, rikinger, silikonopererte, overvektige... osv. osv. 

INGEN bør la seg definere av meninger i et kommentarfelt. 

Anonymkode: 7c667...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noe kommer til oss alle tror jeg bare. Sikkert mange eldre som er skuffet over pensjonsuttellinger eller gått miste av AFP og også føler " sine beste år er rent ned i kloakken". 

Man må bare se fremover og prøve å tenke positivt  i det monn man kan som enkeltperson også får politikerene " ta resten" føler jeg.

Anonymkode: 0b9ab...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

jaja, folk uttrykker sin vrede. Er det ikke deilig å ha noen å hate? 

 

Personlig så gidder jeg ikke skamme meg for at jeg går på trygd. Hadde jeg sluppet tankekaoset, og psykosene og aller helst angsten, så hadde jeg gladelig tatt hvilken som helst jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

INGEN bør la seg definere av meninger i et kommentarfelt. 

Anonymkode: 7c667...e01

Enig. Helst bør man beskytte seg selv og ikke lese kommentarfeltene i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Worrysome plenty skrev:

jaja, folk uttrykker sin vrede. Er det ikke deilig å ha noen å hate? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Hva som gjør folk syke i dag er å være ute  arbeidsmuligheter kanskje i det hele tatt over lang tid. Derfor får vi mye øking i statistikkene og mange som burde hatt hjelp som ikke klarer å nå frem i køen.Det å bil stående uten jobb over lang lang tid gjør folk syke som kanskje ellers ikke ville vært det. Alt er ikke bare lett for unge mennesker heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det må være mennesker som lever veldig isolert som tenker sånn om andre som de ikke kjenner til utover tilfeldige avisoppslag.

Anonymkode: 0b9ab...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...