Gå til innhold

Er jeg mindre verdt enn andre fordi jeg er slitsom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er jeg mindre verdt og dårligere enn andre fordi jeg er en slitsom person med et komplisert følelsesliv? 

Skjønner om andre heller vil bruke tid på andre som ikke er som meg. 

Det er så sårt.. begynner å gi opp.. i kveld skjønte jeg at det også fikk noen konsekvenser som jeg ble veldig lei meg for (men jeg vet at det er min feil). Jeg vil ikke utsette andre for meg mer, og må vel heller bare ta konsekvensen av at jeg er et problemmenneske.  

Anonymkode: 7ef5c...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er jeg mindre verdt og dårligere enn andre fordi jeg er en slitsom person med et komplisert følelsesliv? 

Skjønner om andre heller vil bruke tid på andre som ikke er som meg. 

Det er så sårt.. begynner å gi opp.. i kveld skjønte jeg at det også fikk noen konsekvenser som jeg ble veldig lei meg for (men jeg vet at det er min feil). Jeg vil ikke utsette andre for meg mer, og må vel heller bare ta konsekvensen av at jeg er et problemmenneske.  

Anonymkode: 7ef5c...190

 

Du verden, dette var da skrevet i veldig "dørmatte"-modus? Hvorfor har du lagt fra deg alt du har av selvtillit og selvrespekt?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, XbellaX skrev:

 

Du verden, dette var da skrevet i veldig "dørmatte"-modus? Hvorfor har du lagt fra deg alt du har av selvtillit og selvrespekt?

 

 

Det er sånn jeg har følt det en stund, og jeg satte ord på følelsene.. 

Anonymkode: 7ef5c...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sånn jeg har følt det en stund, og jeg satte ord på følelsene.. 

Anonymkode: 7ef5c...190

Men hvorfor skal det være opp til andre å definere om du har verdi eller ikke som menneske? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, XbellaX skrev:

Men hvorfor skal det være opp til andre å definere om du har verdi eller ikke som menneske? 

Det er sant det. Men det er som sagt slik jeg føler det, og det prøver jeg å gjøre noe med. Derfor satte jeg ord på tanker og følelser.

Anonymkode: 7ef5c...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant det. Men det er som sagt slik jeg føler det, og det prøver jeg å gjøre noe med. Derfor satte jeg ord på tanker og følelser.

Anonymkode: 7ef5c...190

Hvorvor er du mindre verd? Du har den samme verdi som andre. Forstår godt hvordan du har det, føler ofte det samme. Når hodet melder seg så har jeg den tanken at andre kan også ta hensyn. Når jeg er sur er det sånn. Du kan forsøke å forklare hvorfor du føler sånn og hvorfor du handlet sånn. La deg ikke trekke ned fra andre. Jeg har kuttet ut en del vennekrets, fordi de var ikke bra for meg.  Feil gjør vi alle. Prøv å fikse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 timer siden, Betti 11 skrev:

Hvorvor er du mindre verd? Du har den samme verdi som andre. Forstår godt hvordan du har det, føler ofte det samme. Når hodet melder seg så har jeg den tanken at andre kan også ta hensyn. Når jeg er sur er det sånn. Du kan forsøke å forklare hvorfor du føler sånn og hvorfor du handlet sånn. La deg ikke trekke ned fra andre. Jeg har kuttet ut en del vennekrets, fordi de var ikke bra for meg.  Feil gjør vi alle. Prøv å fikse det.

Fordi jeg har fått erfare det. Jeg har klart å ødelegge en mulighet andre ikke ville klart fordi jeg er som jeg er. Og det er så sårt. Har fått kjenne ekstra mye på det nå. 

Anonymkode: 7ef5c...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, XbellaX skrev:

Men hvorfor skal det være opp til andre å definere om du har verdi eller ikke som menneske? 

Det er ikke andre som definerer det. Det er jeg som gjør det. Jeg ser det stadig vekk og da føler jeg det sånn. Jeg vet ikke hva andre tenker om meg, men jeg føler det som sagt sånn. Ingenting kan hjelpe meg å endre det, men noen klarte det nesten, helt til jeg fikk vite noe i går. 

Anonymkode: 7ef5c...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke andre som definerer det. Det er jeg som gjør det. Jeg ser det stadig vekk og da føler jeg det sånn. Jeg vet ikke hva andre tenker om meg, men jeg føler det som sagt sånn. Ingenting kan hjelpe meg å endre det, men noen klarte det nesten, helt til jeg fikk vite noe i går. 

Anonymkode: 7ef5c...190

Pleier du å reagere på denne måten ganske ofte? Og hva pleier du da å tenke når det er gått noen dager?

Anonymkode: dd204...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Pleier du å reagere på denne måten ganske ofte? Og hva pleier du da å tenke når det er gått noen dager?

Anonymkode: dd204...34e

Jeg prøver å tenke at det ikke stemmer. Så skjer det noe igjen, og da er jeg tilbake på start igjen. Det er stadig noe som skjer som får meg til å ikke stole på at jeg er «bra nok».

Anonymkode: 7ef5c...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...