Gå til innhold

Pass ti Sverige?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Må man ha pass når man skal til Sverige og nå?

Det anbefales pga. utvidet grensekontroll: www.abcnyheter.no/reise/reisenyheter/2018/07/09/195414079/politiet-husk-ta-med-pass-i-sommer-selv-om-du-bare-skal-til-sverige

(Kopier linken eller se på startsiden.no.)

Ta det med hvis du har. Skal du reise med bil og ikke har gyldig pass, tar du med annen legitimasjon som bankkort. Det er svært lite sannsynlig at det innføres "indre grensekontroll" i Sverige akkurat mens du er der.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, laban skrev:

Det anbefales pga. utvidet grensekontroll: www.abcnyheter.no/reise/reisenyheter/2018/07/09/195414079/politiet-husk-ta-med-pass-i-sommer-selv-om-du-bare-skal-til-sverige

(Kopier linken eller se på startsiden.no.)

Ta det med hvis du har. Skal du reise med bil og ikke har gyldig pass, tar du med annen legitimasjon som bankkort. Det er svært lite sannsynlig at det innføres "indre grensekontroll" i Sverige akkurat mens du er der.

Å fikk lyst å avlyse hele greiene jeg nå. Har ikke pass verken jeg eller mannen, men har jo bankkort da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å fikk lyst å avlyse hele greiene jeg nå.

Ingen grunn til det.  Ser du for deg at de stopper alle de norske bilene som krysser svenskegrensa hver dag, for å krangle med dem om de trenger pass for å harryhandle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å fikk lyst å avlyse hele greiene jeg nå. Har ikke pass verken jeg eller mannen, men har jo bankkort da. 

Alle vet jo at du helst vil være hjemme, men dette var nok ingen grunn til å avlyse :P .

 

Skal innom Sverige selv i ferien og har overhodet ikke tenkt på å ha med pass - og kommer neppe til å ha det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
23 minutter siden, laban skrev:

Ingen grunn til det.  Ser du for deg at de stopper alle de norske bilene som krysser svenskegrensa hver dag, for å krangle med dem om de trenger pass for å harryhandle?

Nei de gjør vel ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, Xtra skrev:

Alle vet jo at du helst vil være hjemme, men dette var nok ingen grunn til å avlyse :P .

 

Skal innom Sverige selv i ferien og har overhodet ikke tenkt på å ha med pass - og kommer neppe til å ha det heller.

Ja jeg liker meg best hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
51 minutter siden, MxxM skrev:

Nei, det holder med vanlig ID (bankkort). Jeg spurte om dette på politistasjonen forrige uke da jeg ordnet meg nytt pass :) 

Ok da er det jo greit :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Kos deg! :- ) 

Jeg har ikke lyst og føler meg ikke i form til det :( Har fått en trist nyhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg har ikke lyst og føler meg ikke i form til det :( Har fått en trist nyhet. 

Så leit å høre... skal dere være lenge borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, XbellaX skrev:

Så leit å høre... skal dere være lenge borte?

Neida det er bare to netter, men tror ikke jeg orker nå. Det blir ikke kos for meg det nå. Og det er så langt å reise,er ganske urolig...å sitte i en bil så lenge blir tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Neida det er bare to netter, men tror ikke jeg orker nå. Det blir ikke kos for meg det nå. Og det er så langt å reise,er ganske urolig...å sitte i en bil så lenge blir tungt.

Kanskje dere kan drøye den en uke eller 2? Ta en prat med ham du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Neida det er bare to netter, men tror ikke jeg orker nå. Det blir ikke kos for meg det nå. Og det er så langt å reise,er ganske urolig...å sitte i en bil så lenge blir tungt.

Husk at din avgjørelse om eventuelt å kansellere påvirker flere enn deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Xtra skrev:

Husk at din avgjørelse om eventuelt å kansellere påvirker flere enn deg selv.

Vet og det er synd, livet ble bare brått så tungt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har fått en trist nyhet så er det vel kanskje også trist for mannen din og da vil det vel være greit for dere begge å vente en uke med å reise, men er det bare en unnskyldning for å slippe turen så er det ikke så greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
53 minutter siden, Fionys skrev:

Hvis du har fått en trist nyhet så er det vel kanskje også trist for mannen din og da vil det vel være greit for dere begge å vente en uke med å reise, men er det bare en unnskyldning for å slippe turen så er det ikke så greit.

Ja det er trist for han også. Det er i neste uke vi skal reise,men har ikke så lyst nå. Var jeg som bestilte leilighet og alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er trist for han også. Det er i neste uke vi skal reise,men har ikke så lyst nå. Var jeg som bestilte leilighet og alt. 

Min erfaring er at det ofte er bedre å gjøre noe, selv om man kanskje ikke har så lyst på forhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...