Gå til innhold

Spiral, gynefix


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en 28 år gammel kvinne som fikk satt inn gynefix spiral for noen dager siden. Jeg har forsøkt å kjenne etter om jeg finner tråden(e?), men kjenner bare noe litt hardt helt i toppen av skjeden. Kan det være tråden? Jeg tror ikke spiralen har forsvunnet ut, det ville jeg vel merket. Jeg kjenner altså ingen tydelig tråd, men jeg kjenner NOE, som jeg ikke har kjent før. Kan jeg trygt anta at dette er tråden, og dermed ha sex igjen? 

Også antar jeg at noe stikking og kramper nederst i magen/i livmor er normalt etter å ha satt inn spiral?

Håper du har mulighet til å svare!

Anonymkode: c5bc9...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Plasttråden er en tynn tråd, selve spiralen består av meget små kobbersylindre. Kan det være dem du kjenner ? Da er spiralen på vei ut vil ikke være virksom. Best å få en rask sjekk hos den som satte opp spiralen på deg, evt hos fastlegen.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...