Gå til innhold

Samboer hermer eller små humrer av ticsene mine. Har Tourettes å synes ikke det er spesielt artig alltid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg å samboeren min kjørte hjem fra jobb sammen i dag, å var innom bensinstasjonen å kjøpte oss en burger til middag. Jeg har Tourettes syndrom og samboeren min er litt glad i å etterligne ticsene mine.

Jeg begynte å ticse inne på bensinstasjonen, å ticsene var sånn humring, kremting og at det høres litt ut som jeg ler litt. (Bare 3 av mine mange forskjellige tics)

Samboeren begynte å le da jeg hadde mye tics. Spurte etterpå hvorfor hun egentlig lo. Jo, fordi at hun måtte bare le da hun hørte jeg humret og kremtet til der inne.

Hun vet godt at dette er et av mange tics jeg har å hun vet også at jeg ikke liker at hun hermer etter hode tics eller humrer når jeg gjør ting. Noe kan jeg le litt av selv som blir komisk men ikke alt.

Følte bare for å få det ut. ❤

Anonymkode: c8527...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...