Gjest elina777 Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Om man ikke greier å slutte med abilify, er det fordi abilify er en spesiell AP eller er det sykdommen? når man mange år tidligere sluttet på mange andre ap uten problemer ... men da før en hadde opplevd psykose.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Prøvde slutte med abilify, men ble da sengeliggende med spinning i hodet og inntrykk som raste mot meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 9 timer siden, elina777 skrev: Prøvde slutte med abilify, men ble da sengeliggende med spinning i hodet og inntrykk som raste mot meg Jeg sluttet lett med abilify, men gikk da rett over på trilafon. Ble bedøvd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Men går det an å slutte på abilify og til bare litium? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 20 timer siden, elina777 skrev: Men går det an å slutte på abilify og til bare litium? Det kommer vel an på din psykiske tilstand. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.