Gå til innhold

Hva er det for noe?


Betti 11

Anbefalte innlegg

En dag er jeg nær gråten, jeg er agressiv, alt er svart og nå er jeg nesten normal, kan le skrive her med humør. Jeg er veldig følsom det er vanlig og jeg ta ting bokstavelig. Egentlig har jeg mye trekk fra en asberger kan man si. Er det vanlig at man har sånne opp og ned ( det kan endre seg fra en sekund til den andre )?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Humøret kan variere en god del fra dag til dag hos friske mennesker også og man burde ikke tolke alt til sykdom. 

De gangen jeg har vært alvorlig deprimert så har humøret vært veldig varierende og jeg har hatt store svingninger. Selv om jeg har vært alvorlig deprimert så har jeg inn imellom kunnet le og humøret har vært greit, gjerne når jeg har vært sammen med venner. Jeg har ptsd og mulig bipolar lidelse og synes det er vanskelig å skille mellom hva som er hva. Selv i mine gode perioder så har jeg dager med varierende humør.

Jeg synes du burde slutte å lete etter symptomer og diagnoser, det er mange symptomer som kan gå igjen i flere diagnoser. Det er ikke du som skal sette en diagnose på deg selv, dette må du få profesjonell hjelp til. Det vil ikke hjelpe deg på noen måte å lete etter diagnoser, tror faktisk det bare gjør deg verre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fionys skrev:

Humøret kan variere en god del fra dag til dag hos friske mennesker også og man burde ikke tolke alt til sykdom. 

De gangen jeg har vært alvorlig deprimert så har humøret vært veldig varierende og jeg har hatt store svingninger. Selv om jeg har vært alvorlig deprimert så har jeg inn imellom kunnet le og humøret har vært greit, gjerne når jeg har vært sammen med venner. Jeg har ptsd og mulig bipolar lidelse og synes det er vanskelig å skille mellom hva som er hva. Selv i mine gode perioder så har jeg dager med varierende humør.

Jeg synes du burde slutte å lete etter symptomer og diagnoser, det er mange symptomer som kan gå igjen i flere diagnoser. Det er ikke du som skal sette en diagnose på deg selv, dette må du få profesjonell hjelp til. Det vil ikke hjelpe deg på noen måte å lete etter diagnoser, tror faktisk det bare gjør deg verre. 

 

Jeg tror du rett. Det er ikke bra for meg. Jeg er har meg så forandret og det skremmer meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...