Gå til innhold
Betti 11

Madrs test

Anbefalte innlegg

Betti 11

Jeg har testet meg online og har en skore fra 42. Det ble skrevet at en bør legges inn. Jeg hadde andre samtale med psykiatrisk sykepleieren i kommunen. Hun spurte meg hvor stor selvmordtankene er og jeg svarte ærlig med veldig stor. Hun snakkte ikke videre om det. Mer kan jeg ikke skrive om dette temaet. Forstått hun meg? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

XbellaX
9 minutter siden, Betti 11 skrev:

Jeg har testet meg online og har en skore fra 42. Det ble skrevet at en bør legges inn. Jeg hadde andre samtale med psykiatrisk sykepleieren i kommunen. Hun spurte meg hvor stor selvmordtankene er og jeg svarte ærlig med veldig stor. Hun snakkte ikke videre om det. Mer kan jeg ikke skrive om dette temaet. Forstått hun meg? 

Hadde hun ikke forstått at du strever med livet hadde du heller ikke fått tilbud om samtaler slik jeg ser det. Hvor ofte har du samtaler? 

Jeg synes du skal droppe selvtesting på nett akkurat nå og fokusere på hva du selv kan gjøre for å bli bedre, kombinert med medisiner/samtaler.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Betti 11
9 minutter siden, XbellaX skrev:

Hadde hun ikke forstått at du strever med livet hadde du heller ikke fått tilbud om samtaler slik jeg ser det. Hvor ofte har du samtaler? 

Jeg synes du skal droppe selvtesting på nett akkurat nå og fokusere på hva du selv kan gjøre for å bli bedre, kombinert med medisiner/samtaler.

Neste samtale er om tre uker. Det er nå ferietid og da er det travelt. Jeg ringer hun neste uke. Kanskje jeg kan ha en tidligere time. Denne testen overrasket meg ikke. Det var mye snakk om. Var nysgjerrig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her