Gå til innhold

Madrs test


Betti 11

Anbefalte innlegg

Jeg har testet meg online og har en skore fra 42. Det ble skrevet at en bør legges inn. Jeg hadde andre samtale med psykiatrisk sykepleieren i kommunen. Hun spurte meg hvor stor selvmordtankene er og jeg svarte ærlig med veldig stor. Hun snakkte ikke videre om det. Mer kan jeg ikke skrive om dette temaet. Forstått hun meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Betti 11 skrev:

Jeg har testet meg online og har en skore fra 42. Det ble skrevet at en bør legges inn. Jeg hadde andre samtale med psykiatrisk sykepleieren i kommunen. Hun spurte meg hvor stor selvmordtankene er og jeg svarte ærlig med veldig stor. Hun snakkte ikke videre om det. Mer kan jeg ikke skrive om dette temaet. Forstått hun meg? 

Hadde hun ikke forstått at du strever med livet hadde du heller ikke fått tilbud om samtaler slik jeg ser det. Hvor ofte har du samtaler? 

Jeg synes du skal droppe selvtesting på nett akkurat nå og fokusere på hva du selv kan gjøre for å bli bedre, kombinert med medisiner/samtaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, XbellaX skrev:

Hadde hun ikke forstått at du strever med livet hadde du heller ikke fått tilbud om samtaler slik jeg ser det. Hvor ofte har du samtaler? 

Jeg synes du skal droppe selvtesting på nett akkurat nå og fokusere på hva du selv kan gjøre for å bli bedre, kombinert med medisiner/samtaler.

Neste samtale er om tre uker. Det er nå ferietid og da er det travelt. Jeg ringer hun neste uke. Kanskje jeg kan ha en tidligere time. Denne testen overrasket meg ikke. Det var mye snakk om. Var nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...