Gå til innhold

Akkutt sykdom bevis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei,

Jeg har avbestillet reisen pga sykdom og har fått et bevis fra legen min 'av medisinske grunner ikke har mulighet til å ta flyet' men resiseforsikringen sa at beviset er feil pga det sier ikke akkut sykdom. Hva det betyr or hvordan kan jeg få dette beviset? Hva skal legen min skrive?

 

Anonymkode: 53398...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Jeg har avbestillet reisen pga sykdom og har fått et bevis fra legen min 'av medisinske grunner ikke har mulighet til å ta flyet' men resiseforsikringen sa at beviset er feil pga det sier ikke akkut sykdom. Hva det betyr or hvordan kan jeg få dette beviset? Hva skal legen min skrive?

 

Anonymkode: 53398...b89

Det må være sammenheng med akutt sykdom -altså nylig oppstått. Det kan med andre ord ikke være sykdom/en tilstand du har hatt kjennskap til de siste månedene.

Anonymkode: 49d0f...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Jeg har avbestillet reisen pga sykdom og har fått et bevis fra legen min 'av medisinske grunner ikke har mulighet til å ta flyet' men resiseforsikringen sa at beviset er feil pga det sier ikke akkut sykdom. Hva det betyr or hvordan kan jeg få dette beviset? Hva skal legen min skrive?

 

Anonymkode: 53398...b89

Forsikring dekker kun forhold man ikke selv har kontroll over. Dersom du var syk når reisen ble bestilt og dette er grunnen til at du har avbestilt, så dekker ikke forsikringen dette. Derimot dekkes akutt forverring av kronisk sykdom eller nyoppstått sykdom.

Anonymkode: 7e2a4...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/13/2018 at 6:22 PM, AnonymBruker said:

Det må være sammenheng med akutt sykdom -altså nylig oppstått. Det kan med andre ord ikke være sykdom/en tilstand du har hatt kjennskap til de siste månedene.

Anonymkode: 49d0f...22a

Det var egentlig akutt sykdom, men legen har ikke skrevet den på meldingen. Jeg vet ikke hvorfor! Hva skal jeg gjøre nå? 

Anonymkode: 53398...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/13/2018 at 6:25 PM, AnonymBruker said:

Forsikring dekker kun forhold man ikke selv har kontroll over. Dersom du var syk når reisen ble bestilt og dette er grunnen til at du har avbestilt, så dekker ikke forsikringen dette. Derimot dekkes akutt forverring av kronisk sykdom eller nyoppstått sykdom.

Anonymkode: 7e2a4...f1e

Det var egentlig akutt sykdom, men legen har ikke skrevet den på meldingen. Jeg vet ikke hvorfor! Hva skal jeg gjøre nå? 

Anonymkode: 53398...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var egentlig akutt sykdom, men legen har ikke skrevet den på meldingen. Jeg vet ikke hvorfor! Hva skal jeg gjøre nå? 

Anonymkode: 53398...b89

Da må du be legen om å skrive det på nytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Ville tro at veldig mange opplever forvirring  migrene o.l nå spesielt med denne vedvarende uutholdelige  helt tørre varmen og også uroen den gir oss alle spesielt om man har barn sikkert å ta vare på også. Jeg tror også vi som ikke har fått påvist noe sånt merker dette veldig med hodesmerter og ting som ikke vanlig tilgjengelige medisiner tar topper av også kanskje med tap av matlyst. Tror ikke dette er ukjent men rammer sikkert så mange og alt tar tid. Kanskje svimmelhet og krystallene medfølgende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...