Gå til innhold

urinprøve stixen viste blod 1+ i dag


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

kan det være noe jeg bør sjekke opp videre? vikarlegen i 20 årene sa at jeg skal ta ny urinprøve i august når fastlegen er tilbake for å se om det er mikroskopiske (usynlig blod) blod spor da også. hun sa at "det var mindre blod i dag enn sist og blodet i dag kan komme fra hånda eller hudsår og mensrester så det er ikke noe å være redd for" selvom jeg hadde mensen når jeg tok urinprøven sist fredag og da er det jo naturlig at det kommer synlig blod i urinen, og at jeg var ferdig å resteblø for 4 dager siden og hadde vaskt meg nedentil før legetimen. er ikke det rart? i tillegg er urinen min i do grumsete ofte og det kan komme ut svartrøde prikker. 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...