AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 Skrevet 14. juli 2018 Jeg våkner hver dag med et løpende hjerte, hodepine, kvalme , nesten andpusten og med en «stor klump» i magen. Jeg er virkelig urolig og får svært negative tanker. Det går seg til utover dagen, men slitsomt å starte dagen på denne måten hvor jeg overmannes av angstfylte tanker og kroppslig ubehag. Dette har blitt merkbart verre siste året. Jeg sover på 10 mg Surmontil om det skulle ha betydning. Hva kan jeg gjøre med dette? Anonymkode: f19cd...7be 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 Skrevet 14. juli 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg våkner hver dag med et løpende hjerte, hodepine, kvalme , nesten andpusten og med en «stor klump» i magen. Jeg er virkelig urolig og får svært negative tanker. Det går seg til utover dagen, men slitsomt å starte dagen på denne måten hvor jeg overmannes av angstfylte tanker og kroppslig ubehag. Dette har blitt merkbart verre siste året. Jeg sover på 10 mg Surmontil om det skulle ha betydning. Hva kan jeg gjøre med dette? Anonymkode: f19cd...7be Begynne med SSRI. Anonymkode: e5e3e...1f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 Skrevet 14. juli 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begynne med SSRI. Anonymkode: e5e3e...1f9 Det er ikke alltid det er nok... Jeg har også morgenangst. Har brukt SSRI i flere år. Er nå så ille at jeg tar 15-20 mg Sobril før jeg kommer meg ut av sengen.. Anonymkode: ef28c...4b0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 Skrevet 14. juli 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Begynne med SSRI. Anonymkode: e5e3e...1f9 Som hvilken? Anonymkode: f19cd...7be 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 Skrevet 14. juli 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke alltid det er nok... Jeg har også morgenangst. Har brukt SSRI i flere år. Er nå så ille at jeg tar 15-20 mg Sobril før jeg kommer meg ut av sengen.. Anonymkode: ef28c...4b0 Det er nok uaktuelt pga jobben min, og legen min er ikke særlig glad i b-Prep. Anonymkode: f19cd...7be 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 Skrevet 14. juli 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg våkner hver dag med et løpende hjerte, hodepine, kvalme , nesten andpusten og med en «stor klump» i magen. Jeg er virkelig urolig og får svært negative tanker. Det går seg til utover dagen, men slitsomt å starte dagen på denne måten hvor jeg overmannes av angstfylte tanker og kroppslig ubehag. Dette har blitt merkbart verre siste året. Jeg sover på 10 mg Surmontil om det skulle ha betydning. Hva kan jeg gjøre med dette? Anonymkode: f19cd...7be Noen kan ha nytte av å stå opp enda tidligere. Får du angst tidlig morgen i 6 tiden, stå opp i 5tiden. Begynn dagen med en rask spasertur. Dersom ikke medisiner eller terapi fungerer kan det være en måte å aktivt forebygge angst på og en måte å holde den i sjakk uten at den kveler deg. Anonymkode: b9cdc...ab6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 Skrevet 18. juli 2018 På 15.7.2018 den 0.18, AnonymBruker skrev: Noen kan ha nytte av å stå opp enda tidligere. Får du angst tidlig morgen i 6 tiden, stå opp i 5tiden. Begynn dagen med en rask spasertur. Dersom ikke medisiner eller terapi fungerer kan det være en måte å aktivt forebygge angst på og en måte å holde den i sjakk uten at den kveler deg. Anonymkode: b9cdc...ab6 Våkner dessverre ofte en gang etter 03 til 04.30, så tidligere går ikke. Dette er med på å gjøre at jeg virkelig ikke orker å stå opp og gå tur. Anonymkode: f19cd...7be 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 Skrevet 18. juli 2018 På 14.7.2018 den 6.00, AnonymBruker skrev: Jeg våkner hver dag med et løpende hjerte, hodepine, kvalme , nesten andpusten og med en «stor klump» i magen. Jeg er virkelig urolig og får svært negative tanker. Det går seg til utover dagen, men slitsomt å starte dagen på denne måten hvor jeg overmannes av angstfylte tanker og kroppslig ubehag. Dette har blitt merkbart verre siste året. Jeg sover på 10 mg Surmontil om det skulle ha betydning. Hva kan jeg gjøre med dette? Anonymkode: f19cd...7be Gjør det som skrevet i forrige innlegg. Det er lurt å spør legen om det. Anonymkode: 5a336...f2e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 Skrevet 18. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjør det som skrevet i forrige innlegg. Det er lurt å spør legen om det. Anonymkode: 5a336...f2e SSRI? Jeg vet at forskning sier gåtur er bra, men etter hvert i mørket før jobb med elendig form, er på nåværende tidspunkt utenkelig. Anonymkode: f19cd...7be 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.