Gå til innhold

merkelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Jeg sluttet på p-piller for snart 4 måneder siden. Har hatt mensen 16.mai-20.mai og 06.juni-09.juni, så jeg venter egentlig på den nå. Rett før mensen har jeg fått ømme bryster ca. en uke før, det har jeg ikke fått ennå. Har hatt en del smerter eller vondter eller små øm i magen mest på nedre del til venstre. 

Anonymkode: 00804...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke så mye annet du kan gjøre enn vente og se. Menstruasjonen kan være uregelmessig etter avsluttet bruk av p-piller. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men er det mulig å bli gravid i mellomtiden? Hehe, vi tenkte at vi kanskje skulle begynne å prøve litt. Selvfølgelig ikke stresse med det, men kjekt om det skjer. 

Anonymkode: 00804...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...