Gå til innhold

Jeg HATER å be om medisiner...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Men tror jeg må nå.. Hva er greiest å be om Sobril 100 stk på 10 mg eller 25 mg i 25 stk pk? Jeg er alltid så dårlig rundt denne tiden av året.. 😞 Får vanligvis imovane 7,5 mg i 30 pk og Sobril 10 mg i 25 pk 1 ganger i mnd..

Anonymkode: cad23...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med legen din, så kommer dere sammen frem til hva som er riktig for deg. 

Det er lurt å prøve minste mulige dose først, uansett. Så kan du heller ha en åpen dialog m legen din, om hvordan det blir fremover. 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men tror jeg må nå.. Hva er greiest å be om Sobril 100 stk på 10 mg eller 25 mg i 25 stk pk? Jeg er alltid så dårlig rundt denne tiden av året.. 😞 Får vanligvis imovane 7,5 mg i 30 pk og Sobril 10 mg i 25 pk 1 ganger i mnd..

Anonymkode: cad23...ca9

Dette fikk du svar på i går.

Anonymkode: 3fad0...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette fikk du svar på i går.

Anonymkode: 3fad0...c73

...Og ellers har du det bra?? Og ikke som om enkelte andre brukere har skrevet om stortsett samme problemstilling i år uten å få sure kommentarer slengt etter seg du AnonymBruker.. 

Anonymkode: cad23...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...Og ellers har du det bra?? Og ikke som om enkelte andre brukere har skrevet om stortsett samme problemstilling i år uten å få sure kommentarer slengt etter seg du AnonymBruker.. 

Anonymkode: cad23...ca9

Hva er galt med dette svaret?

?

Anonymkode: 3fad0...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med dette svaret?

?

Anonymkode: 3fad0...c73

Oppfattet det bare som en sur kommentar.. Men skjønner nå at det ikke var ment slik. Beklager til deg! Er dårlig så da tolker jeg kanskje mye i feil mening. Sorry.

Anonymkode: cad23...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nå førti år senere og vel så det tenker jeg mere slik at det meste i livet har sine fordeler og ulemper. Men medisinene du tidligere har fått har jeg aldri fått. Det har gått i Trilafon, Zeldox, kolestålmedisin og mot høyt blodtrykk.

Anonymkode: ad200...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Jeg er også en sånn som hater å be om ev. medisiner, for jeg er redd for at legen skal se på meg som en misbruker... Men man kommer jo ingen vei om man ikke snakker sammen om hva som er beste tiltak. Det er ens egen lege som best kjenner ens historikk og nåværende status best. Vi her inne kan bare si hva som funker for oss personlig. Det er viktig å ha en god lege man føler tillit til så man kan ha en åpen og god dialog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...