Gå til innhold

Hva tenker dere om aldersforskjeller i parforhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er nokså nysgerrig på hva dere tenker om aldersforskjeller i parforhold! Jeg er selv sammen med en mann på 40 år, og jeg er  21. Vi har det veldig fint sammen, han er snill, omsorgsfull og den fineste mannen jeg har noen gang vært sammen med. Og når det kommer til soverommet finnes det ingen som er bedre enn han. Men klarer likevel ikke å unngå å tenke på aldersforskjellen av og til..jeg merker ikke noe til det når vi er sammen, men samfunnet er skrudd sammen slik at man sitter å tenker på om det er akseptert eller ikke..kan tippe på at noen kjenner seg igjen i det jeg skriver. Har noen av dere erfaring innenfor dette temaet er jeg veldig interessert i å høre! 

Anonymkode: f8c96...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Aldersforskjellen mellom dere er stor. Spesielt siden du er så ung. Den ville fremdeles vært stor, men ikke like «framtredende», om du for eksempel var 35. Uansett; hvorfor ikke bare nyte tiden sammen, så lenge det kjennes bra og riktig? Blir aldersforskjellen for utfordrende på sikt, og forholdet tar slutt, kan dere allikevel ha hatt en fin tid sammen i en periode av deres liv. Og skulle det vare, så flott, det og!  Alle parforhold har uansett sine utfordringer, om ikke like oppi dagen som denne er for dere, i hvert fall rent ytre sett. 

Anonymkode: ff5ae...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bryr meg lite/ingenting. Synes det er hyggelig at folk finner hverandre uansett alder. Kos dere og gi litt f i hva resten av samfunnet mener og synes så lenge dere opplever å ha det bra.

Anonymkode: a512b...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en familie med større aldersforskjell og de har idag flere voksne barn. Utad så ser det ut som at de har et meget harmonisk ekteskap. 

Selv synes jeg det er helt opp til den enkelte. En vet aldri hva framtiden vil bringe, verken på godt eller vondt. Jeg ville ha fulgt hjertet mitt og ikke hva andre måtte mene. Ingen forhold har noe garanti, alt må jobbes med for å vare. 

Ønsker deg lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nokså nysgerrig på hva dere tenker om aldersforskjeller i parforhold! Jeg er selv sammen med en mann på 40 år, og jeg er  21. Vi har det veldig fint sammen, han er snill, omsorgsfull og den fineste mannen jeg har noen gang vært sammen med. Og når det kommer til soverommet finnes det ingen som er bedre enn han. Men klarer likevel ikke å unngå å tenke på aldersforskjellen av og til..jeg merker ikke noe til det når vi er sammen, men samfunnet er skrudd sammen slik at man sitter å tenker på om det er akseptert eller ikke..kan tippe på at noen kjenner seg igjen i det jeg skriver. Har noen av dere erfaring innenfor dette temaet er jeg veldig interessert i å høre! 

Anonymkode: f8c96...025

Har ikke erfaring med stor aldersforskjell, men jeg hadde ikke hoppet i taket av glede om datra mi kom hjem med en mann som var så mye eldre, det innrømmer jeg gladelig. Allikevel - det viktigste er at dere er lykkelige. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nokså nysgerrig på hva dere tenker om aldersforskjeller i parforhold! Jeg er selv sammen med en mann på 40 år, og jeg er  21. Vi har det veldig fint sammen, han er snill, omsorgsfull og den fineste mannen jeg har noen gang vært sammen med. Og når det kommer til soverommet finnes det ingen som er bedre enn han. Men klarer likevel ikke å unngå å tenke på aldersforskjellen av og til..jeg merker ikke noe til det når vi er sammen, men samfunnet er skrudd sammen slik at man sitter å tenker på om det er akseptert eller ikke..kan tippe på at noen kjenner seg igjen i det jeg skriver. Har noen av dere erfaring innenfor dette temaet er jeg veldig interessert i å høre! 

Anonymkode: f8c96...025

Jeg tenker det er litt spesielt.

Anonymkode: 9b897...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker det er litt spesielt.

Anonymkode: 9b897...c20

Hva betyr egentlig «spesielt»? Jeg lurer bestandig på hva avsender mener med dét, om det da ikke menes uvanlig, i betydningen ikke helt mainstream. Med andre ord så godt som ingen ting som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det er topp!

Jeg er 25 å sammen med en på 41. 16 år forskjell, spiller ingen rolle. 

Anonymkode: b72ce...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
46 minutter siden, Xtra skrev:

Hva betyr egentlig «spesielt»? Jeg lurer bestandig på hva avsender mener med dét, om det da ikke menes uvanlig, i betydningen ikke helt mainstream. Med andre ord så godt som ingen ting som helst.

Det menes (særdeles) uvanlig.

Anonymkode: 9b897...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...