Gå til innhold

Når begeret renner over.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Det er ikke lett å ha nervetrøbbel og det skjer uforutsette ting, men friske personer også hadde vel reagert med angst og stress. Hva gjør man når begeret renner over? Har tatt vival men er urolig fremdeles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke lett å ha nervetrøbbel og det skjer uforutsette ting, men friske personer også hadde vel reagert med angst og stress. Hva gjør man når begeret renner over? Har tatt vival men er urolig fremdeles. 

Hvorfor trenger man å gjøre noe? Ta en iskaffe, sett deg i skyggen og la det renne over - fordi det går over, du rommer det og du kommer deg gjennom det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, XbellaX skrev:

Hvorfor trenger man å gjøre noe? Ta en iskaffe, sett deg i skyggen og la det renne over - fordi det går over, du rommer det og du kommer deg gjennom det. 

Får håpe det, ting virker bare litt håpløst akkurat nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Får håpe det, ting virker bare litt håpløst akkurat nå. 

Det skjønner jeg godt, hadde jeg vært i din situasjon nå hadde jeg også kjent på tristhet og maktesløshet. Men- du kan ikke gjøre noe med det. Trekk pusten og ta en dag av gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, XbellaX skrev:

Det skjønner jeg godt, hadde jeg vært i din situasjon nå hadde jeg også kjent på tristhet og maktesløshet. Men- du kan ikke gjøre noe med det. Trekk pusten og ta en dag av gangen. 

Det er akkurat det, kan ikke gjøre noe med det. Ja får ta en dag av gangen og håpe på det beste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er akkurat det, kan ikke gjøre noe med det. Ja får ta en dag av gangen og håpe på det beste. 

Kan du gå en tur ut i naturen? Den beste er å gå vekk fra det som opprører en. Akkurat nå skjeftet jeg til mannen min. Det var ikke greit. Har også svak nerve og forstår at det gnager på deg. Du skulle finne noe positiv og ikke gruble så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, Betti 11 skrev:

Kan du gå en tur ut i naturen? Den beste er å gå vekk fra det som opprører en. Akkurat nå skjeftet jeg til mannen min. Det var ikke greit. Har også svak nerve og forstår at det gnager på deg. Du skulle finne noe positiv og ikke gruble så mye.

Det forfølger meg overalt. Det som hjelper er å spise for å døyve følelser, men kan ikke spise hele tiden. Det blir trøstespising,fylle bort tomrommet og det som gjør vondt. Ser mørkt på det nå, men håper det lysner og ordner seg til det beste. Det er ikke godt når det gjelder dem det gjelder, det kjæreste jeg har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det forfølger meg overalt. Det som hjelper er å spise for å døyve følelser, men kan ikke spise hele tiden. Det blir trøstespising,fylle bort tomrommet og det som gjør vondt. Ser mørkt på det nå, men håper det lysner og ordner seg til det beste. Det er ikke godt når det gjelder dem det gjelder, det kjæreste jeg har. 

Jeg skjønner det med spising. Du må fokusere deg på andre ting. Det er usund å vare overvektig. Datteren fand en god måte å finne positive tanker. Ta en post it notis skriv noe positiv på det og lim det på speilen eller kjøleskap. Hver morgen du se i speilen eller på kjøleskap leser du notisen din. Du kan også lagre mer notiser. Håper du få nytte av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, Betti 11 skrev:

Jeg skjønner det med spising. Du må fokusere deg på andre ting. Det er usund å vare overvektig. Datteren fand en god måte å finne positive tanker. Ta en post it notis skriv noe positiv på det og lim det på speilen eller kjøleskap. Hver morgen du se i speilen eller på kjøleskap leser du notisen din. Du kan også lagre mer notiser. Håper du få nytte av det.

Ja og jeg vil ikke opp i vekt igjen, har klart å gå ned mye. Det var lust det med positive lapper, det skal jeg prøve. Takk for tips. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg pleier å legge meg. Mørk rom under dynen. Er jeg heldig sovner jeg litt, så får jeg en pause..

Anonymkode: 7dda0...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å legge meg. Mørk rom under dynen. Er jeg heldig sovner jeg litt, så får jeg en pause..

Anonymkode: 7dda0...9eb

Hadde problemer med å sove i natt, måtte opp å ta vival. Sovnet da til slutt, men sånn uro i kroppen er det vanskelig å slappa av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til kan man tillate at begeret renner over, i sær hvis det plutselig har skjedd noe. Det er ikke uvanlig at man sover lite og blir urolig da og det er greit for stort sett vil det gå seg til etter hvert. Det er normale reaksjoner som jeg ikke synes man skal medisinere bort fordi det er litt ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 timer siden, Fionys skrev:

Av og til kan man tillate at begeret renner over, i sær hvis det plutselig har skjedd noe. Det er ikke uvanlig at man sover lite og blir urolig da og det er greit for stort sett vil det gå seg til etter hvert. Det er normale reaksjoner som jeg ikke synes man skal medisinere bort fordi det er litt ubehagelig.

Det er veldig ubehagelig..ikke litt. Men er enig at det ikke har noe med sykdommen min å gjøre, det er normale reaksjoner. Hvem som helst ville reagert sånn, det går seg vel til etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Fionys skrev:

Av og til kan man tillate at begeret renner over, i sær hvis det plutselig har skjedd noe. Det er ikke uvanlig at man sover lite og blir urolig da og det er greit for stort sett vil det gå seg til etter hvert. Det er normale reaksjoner som jeg ikke synes man skal medisinere bort fordi det er litt ubehagelig.

Det stemmer, av og til er det greit at begeret renner over. Dessverre gå det ofte utøver partner. Stakkars mann. Av og til er jeg litt som en italiensk kvinne kjefter ett par minutter og etter det er det bra igjen. Jeg er egentlig rolig og sjenert. Heldigvis er det sjelden at jeg reagerer sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men uten latuda hadde jeg vel grenet og stått i, det er vel en fordel? Mine følelser er litt i sjakk også,men uroen er der og vondt i magen. Man må jo bare takle livet og det som følger med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...