Gå til innhold

Å holde ut


Betti 11

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid et bilde fra datteren på mobilen med meg. Det minner meg at jeg skal leve og jeg ikke skader meg. Tankene er uutholdelig og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Jeg skulle ikke klage fordi vi skapte en god framtid for datteren. Innenfor fire år år kjøpte vi et hus (vi hadde null penger) Nå overveier det negative og jeg se ingen lykt i tunnelen. Livet mitt er full av begrensninger. Det var mer tøffe tider enn gode. Så finner jeg ingen glede av noe. Orker ikke mer. Bak neste hjørne venter sikkert det neste stein som ligger i vegen. Hva skal jeg gjøre med dette livet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
39 minutter siden, Betti 11 skrev:

Jeg har alltid et bilde fra datteren på mobilen med meg. Det minner meg at jeg skal leve og jeg ikke skader meg. Tankene er uutholdelig og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Jeg skulle ikke klage fordi vi skapte en god framtid for datteren. Innenfor fire år år kjøpte vi et hus (vi hadde null penger) Nå overveier det negative og jeg se ingen lykt i tunnelen. Livet mitt er full av begrensninger. Det var mer tøffe tider enn gode. Så finner jeg ingen glede av noe. Orker ikke mer. Bak neste hjørne venter sikkert det neste stein som ligger i vegen. Hva skal jeg gjøre med dette livet? 

En må først ta kontakt med legen.

Anonymkode: bc528...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En må først ta kontakt med legen.

Anonymkode: bc528...56a

Det har jeg og er også i psykisk helsetjeneste i kommunen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Hva med å be om økt bistand fra den kommunale tjenesten? Så vidt jeg husker har dere kontakt hver 3. uke, og det er jo ikke ofte. Kanskje du har behov for hyppigere profesjonell støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
17 minutter siden, FjellOgDalar skrev:

Hva med å be om økt bistand fra den kommunale tjenesten? Så vidt jeg husker har dere kontakt hver 3. uke, og det er jo ikke ofte. Kanskje du har behov for hyppigere profesjonell støtte.

Det er jeg enig i. Hver 3 uke, hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Hva med å be om økt bistand fra den kommunale tjenesten? Så vidt jeg husker har dere kontakt hver 3. uke, og det er jo ikke ofte. Kanskje du har behov for hyppigere profesjonell støtte.

Det få jeg se jeg neste uke. Ved siste timen var jeg svart nervøs må kanskje skrive meg notater. En del er også byvirkninger men jeg trenger smertestillende. Jeg tenker heller på andre enn meg selv. Hadde jeg ingen familie burde jeg ikke vare her heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Det er jeg enig i. Hver 3 uke, hva er det?

Det ta jeg opp med henne. Jeg håper det er ikke vanlig. Datteren min hadde hver uke en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Betti 11 skrev:

Det ta jeg opp med henne. Jeg håper det er ikke vanlig. Datteren min hadde hver uke en time.

Ja det må du, og har du det ikke bra bør du får en time pr uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...