Gå til innhold
AnonymBruker

Begynnende depressiv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er så lei meg at jeg har vondt helt inni ryggmargen nå. Det gnager i hele meg og jeg har bare lyst til å få slippe løs gråten, men det klarer jeg ikke. Jeg har også en ekkel følelse av at jeg lever i en utopisk og uvirkelig virkelighet. Hva kan det være? Depresjon?

Anonymkode: f50b8...250

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Synes du skal ta deg en tur til fastlegen din og snakke om det, eller hvis du går på skole/studerer, rådgiver. 

Uten å kjenne til noe mer enn det du skriver, eller det faktum at jeg ikke er lege av noen slag, så er det vanskelig å stille noen diagnoser, og ikke minst ganske ulurt, over nett. 

Anonymkode: 6662b...322

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Har du andre symptomer? Bruker du medisiner av noe slag? 

Anonymkode: 22751...295

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du andre symptomer? Bruker du medisiner av noe slag? 

Anonymkode: 22751...295

Jeg har store humørsvingninger, er grinete og blir fort psykisk utslitt. Bruker antidepressiva, men de hjelper ikke bra nok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FjellOgDalar

Vurdert utredning for bipolar? I så fall vil ikke antidepressiva være så effektivt.

Det trenger ikke være sånn for deg, men jeg tenker det er på tide å søke hjelp. Humørsvingninger og det du nevner i starten er slett ikke uvanlige depresjonssymptomer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 16.7.2018 den 14.14, AnonymBruker skrev:

Synes du skal ta deg en tur til fastlegen din og snakke om det, eller hvis du går på skole/studerer, rådgiver. 

Uten å kjenne til noe mer enn det du skriver, eller det faktum at jeg ikke er lege av noen slag, så er det vanskelig å stille noen diagnoser, og ikke minst ganske ulurt, over nett. 

Anonymkode: 6662b...322

Det forstår jeg godt. Jeg ønsker kun råd og innspill.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
7 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Vurdert utredning for bipolar? I så fall vil ikke antidepressiva være så effektivt.

Det trenger ikke være sånn for deg, men jeg tenker det er på tide å søke hjelp. Humørsvingninger og det du nevner i starten er slett ikke uvanlige depresjonssymptomer.

Ok, takk. Jeg finner forhåpentligvis ut av det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her