Gå til innhold

er jeg koffeinavhengig når jeg blir munter av kaffi?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg blir ofte sur og irritert og gidder ikke gjøre noe i boligen. men når jeg drikker 2 iskaffi, så etter en liten stund så kan jeg finne på å rydde, tørke støv og smile og le og ikke være så lett irritert. er det tegn på koffein avhengighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, Blomsterfluen skrev:

jeg blir ofte sur og irritert og gidder ikke gjøre noe i boligen. men når jeg drikker 2 iskaffi, så etter en liten stund så kan jeg finne på å rydde, tørke støv og smile og le og ikke være så lett irritert. er det tegn på koffein avhengighet?

Nei... Drikker du så mye da?

Anonymkode: 7d829...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei... Drikker du så mye da?

Anonymkode: 7d829...154

jeg drikker 2 tine iskaffi cappuchino zero hver annenhver dag. og de har hver enhet, like mye coffein som en dobbel expresso kaffi. de er bare så gode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Alle som liker kaffe og drikker det hver dag, er vel egentlig litt avhengig av det. Selv fungerer jeg ikke uten en dobbel espresso på morgenen ( Takk, Nespresso for deres gode kaffe hehe). Får hodepine om jeg ikke får min daglige kaffedose. Dvs. en kraftig en på morgenen, og en litt mindre sterk etter middag.

Noen ganger kan jeg faktisk stoppe migreneanfall med en sterk kaffe sammen med en paracet+ibux cocktail. Det er så mye bedre enn å ta migrenemedisin som jeg blir svimete av. Så jeg er nok avhengig av kaffe. Ingen falrig avhengighet etter min mening  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
6 minutter siden, FjellOgDalar skrev:

Alle som liker kaffe og drikker det hver dag, er vel egentlig litt avhengig av det. Selv fungerer jeg ikke uten en dobbel espresso på morgenen ( Takk, Nespresso for deres gode kaffe hehe). Får hodepine om jeg ikke får min daglige kaffedose. Dvs. en kraftig en på morgenen, og en litt mindre sterk etter middag.

Noen ganger kan jeg faktisk stoppe migreneanfall med en sterk kaffe sammen med en paracet+ibux cocktail. Det er så mye bedre enn å ta migrenemedisin som jeg blir svimete av. Så jeg er nok avhengig av kaffe. Ingen falrig avhengighet etter min mening  :)

ok. jeg får ikke vondt i hodet av å gå en dag uten kaffi. men jeg blir munter og mer aktiv av når jeg har deukket iskaffi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

yellow ledbetter

Ja. Sukker og koffein er oppkvikkende, og det er jo lettere å være i godt humør når en er våken og opplagt og ikke trøtt og sliten. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...