Gå til innhold

Godhetstyrannene i VG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hagen har nok rett her, selv om mange vil stikke hodet i sanden og benekte det.

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/RxpMwO/godhetstyrannene-i-vg

Herligheten med det fargerike fellesskap og den fine berikelse av norsk kultur som den islamske  kultur og religion brakte til landet har blitt som jeg sa tidlig en katastrofe.  Det tidligere harmoniske og homogene  og fredlige samfunn er nå preget av konflikter mellom religioner, verdier, kulturell skikk og bruk, gjengkriminalitet, utenforskap og gryende gettosteder. Alt det jeg advarte mot ville skje, skjer nå, og VG og andre MSM medier (Main Street Medier) latterliggjorde, hånflirte av og bekjempet må de bite av seg. 

Ja selv i lederartikkelen til VG skrives det i et avsnitt om at: «Migrasjon er en så stor utfordring» etc., så det akseptere at der migrasjon det dreier seg om. De svakeste forfulgte i mange land stiller ikke i moderne klær med moderne mobiltelefoner slik vi ser på bildene av de ressurssterke og rike som nå ankommer Europa for å leve i luksus på våre velferdsstater. Nok er nok!

Anonymkode: 6fb54...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Jeg synes bare så inderlig godt å høre at norske politikere reagerer på hva som skjer i verden nå. Spesielt Arbeiderpartiet med forbud av salg av kniver som ikke brukes i vanlig hushold  og Kristelig Folkeparti med kritikk av hva vi nå har fått høre om Trump.

Også hva du tar fram med integreringspolitikken. Så godt å høre fra norske politikere bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror ikke på overmennesker jeg og tror også mindre og mindre på oljefondet.

Anonymkode: 86353...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Skjermet som vi var av Golfstrømmen, mener jeg. Var vel en setning som stod i alle geografibøkene i grunnskolen før. Vel en ny verden i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Man bør kanskje være mere åpen mener jeg på at livet kan ta stadig nye retninger og vendinger hver dag. Man har kanskje for mye skylapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg mener ikke at jeg savner enhetsskolen og lærerens som var engang men det virker som så mange mennesker ingen sannhet har i dag. Men det er hva skolen selv vil som betyr noen selvsagt.

På bussen sa de en av prinsessene i Sverige har Gebursdag i dag. Det er liksom ikke mye felles lenger. Som man leste i enhetsskolen historiebøker et fritt og udelelige rike.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 19.7.2018 den 5.22, Mari Y skrev:

Men er det helt sant, det Hagen hevder? 

Kom gjerne med argumenter. Hvis du har det.

Anonymkode: 6fb54...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk gidder ikke ha med banditter å gjøre i dag. Så det helt klart i byen i dag. Mennesker som har utnyttet svakere mennesker i lang tid fortsetter sitt manipulerende grep på samfunnets minste.

Anonymkode: 86353...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tror politikerene tar litt for mye som en selvfølge i dag. Ikke noe jeg har lest meg opp på men en fornemmelse man  har  nå man er ute " i det virkelige liv" synes jeg.

Svake grupper har vel sjelden hatt det værre tror jeg og det ser vi alle. Aldri har vi mange vært mer maktesløse til egen situasjon.

Jeg mener det er jo kommunevalg neste høst og det skulle ikke forundre meg om dette vil synes på valgdeltagelsen føler jeg etter å ha " tatt tempen" på mitt nærområde og snakket med mine bekjente i formiddag når jeg måtte ut et ærend.

Anonymkode: 86353...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei er kanskje ikke så dårlig,men det blir for lite med apell for folk flest fra " politikerhold tror jeg Men ønsker selvsagt ikke å være noe " gatas parlament" Politikere flest er sikkert så overarbeidet de også og tida har en tendens til ikke å strekke til for noen av oss tror jeg uten å være spesialist i noe.

Anonymkode: 86353...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 20.7.2018 den 16.45, AnonymBruker skrev:

Kom gjerne med argumenter. Hvis du har det.

Anonymkode: 6fb54...3cc

Det er akkurat det jeg gjør. Spoer om det faktisk stemmer. Det er også et argument 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, Mari Y skrev:

Det er akkurat det jeg gjør. Spoer om det faktisk stemmer. Det er også et argument 

Det er et dårlig argument, forøvrig det samme argumentet du alltid bruker. 

Anonymkode: 6fb54...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er et dårlig argument, forøvrig det samme argumentet du alltid bruker. 

Anonymkode: 6fb54...3cc

Virkelig? Det er jo ikke noe annet enn å spoerre hvor man har det fra, er det faktisk riktig, osv. Det blir dumt om man får det fra en side. Evt kunne man latt vaere aa stille spoersmaalstegn, og du hadde ikke blitt noe smartere av det. 

 

Argumenter kan man ha i massevis, men det er langt ifra det eneste som teller. Har du aldri stilt spoersmaalstegn ved noe, du, da, siden du mener det ikke er et argument? 

Endret av Mari Y
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Mari Y skrev:

Virkelig? Det er jo ikke noe annet enn å spoerre hvor man har det fra, er det faktisk riktig, osv. Det blir dumt om man får det fra en side. Evt kunne man latt vaere aa stille spoersmaalstegn, og du hadde ikke blitt noe smartere av det. 

 

Argumenter kan man ha i massevis, men det er langt ifra det eneste som teller. Har du aldri stilt spoersmaalstegn ved noe, du, da, siden du mener det ikke er et argument? 

Du mener aldri noen ting.

Vi som følger med i media innser at Hagen har hatt rett i veldig mye over lang tid. 

Anonymkode: 6fb54...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...