Betti 11 Skrevet 17. juli 2018 Skrevet 17. juli 2018 Jeg er så dårlig hele tida. Jeg ta neurontin 4x800mg sobril 10mg Hele tida er jeg urolig, er kvalm, har vondt i magen pustevansker og har flere angstanfall. Jeg leste at Lyrica har likeså bivirkninger. Må jeg leve med det? Fins det andre alternativer? 0 Siter
Trine Skrevet 18. juli 2018 Skrevet 18. juli 2018 Alle medisiner har bivirkninger, men alle får ikke de samme bivirkningene. Det kan godt hende du får mindre bivirkninger av Lyrica enn av Neurontin. Hvor lange har du gått på Neurontin? 0 Siter
Betti 11 Skrevet 18. juli 2018 Forfatter Skrevet 18. juli 2018 Jeg har neurontin nå i fire måneder. Jeg ønsker å prøve lyrica men det er veldig dyr. Det er litt vanskelig økonomisk for tida. Jeg vet ikke hvor mye jeg trenger. Legen forslå det selv. Så må regne ut det hele. Husarbeid må jeg gjøre i flere deler og hjernen min fungerer ikke så bra heller. Jeg hater det. 0 Siter
Trine Skrevet 18. juli 2018 Skrevet 18. juli 2018 Legen kan søke om å få det på blå resept, siden du allerede har prøvd Neurontin uten ønsket effekt. 0 Siter
Betti 11 Skrevet 19. juli 2018 Forfatter Skrevet 19. juli 2018 10 timer siden, Trine skrev: Legen kan søke om å få det på blå resept, siden du allerede har prøvd Neurontin uten ønsket effekt. Det kan jeg spørre han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.