Gå til innhold
Betti 11

Bivirkninger

Anbefalte innlegg

Betti 11

Jeg er så dårlig hele tida. Jeg ta neurontin 4x800mg sobril 10mg Hele tida er jeg urolig, er kvalm, har vondt i magen pustevansker og har flere angstanfall. Jeg leste at Lyrica har likeså bivirkninger. Må jeg leve med det? Fins det andre alternativer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine

Alle medisiner har bivirkninger, men alle får ikke de samme bivirkningene. Det kan godt hende du får mindre bivirkninger av Lyrica enn av Neurontin. Hvor lange har du gått på Neurontin?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Betti 11

Jeg har neurontin nå i fire måneder. Jeg ønsker å prøve lyrica men det er veldig dyr. Det er litt vanskelig økonomisk for tida. Jeg vet ikke hvor mye jeg trenger. Legen forslå det selv. Så må regne ut det hele. Husarbeid må jeg gjøre i flere deler og hjernen min fungerer ikke så bra heller. Jeg hater det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trine

Legen kan søke om å få det på blå resept, siden du allerede har prøvd Neurontin uten ønsket effekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Betti 11
10 timer siden, Trine skrev:

Legen kan søke om å få det på blå resept, siden du allerede har prøvd Neurontin uten ønsket effekt.

Det kan jeg spørre han. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her