Gå til innhold

Bivirkninger


Betti 11

Anbefalte innlegg

Jeg er så dårlig hele tida. Jeg ta neurontin 4x800mg sobril 10mg Hele tida er jeg urolig, er kvalm, har vondt i magen pustevansker og har flere angstanfall. Jeg leste at Lyrica har likeså bivirkninger. Må jeg leve med det? Fins det andre alternativer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle medisiner har bivirkninger, men alle får ikke de samme bivirkningene. Det kan godt hende du får mindre bivirkninger av Lyrica enn av Neurontin. Hvor lange har du gått på Neurontin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har neurontin nå i fire måneder. Jeg ønsker å prøve lyrica men det er veldig dyr. Det er litt vanskelig økonomisk for tida. Jeg vet ikke hvor mye jeg trenger. Legen forslå det selv. Så må regne ut det hele. Husarbeid må jeg gjøre i flere deler og hjernen min fungerer ikke så bra heller. Jeg hater det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Trine skrev:

Legen kan søke om å få det på blå resept, siden du allerede har prøvd Neurontin uten ønsket effekt.

Det kan jeg spørre han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...