Gå til innhold

Vil ruse meg....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

..på hypomani. Hodet vil sånn inn i den hypomani rusen. Bra er det jo ikke. Men det er som en euforisk rus. Hvem vil ikke dit? Kjipt om man ikke fungerer, men skal man først vippe en vei så... Men uansett, det er bare hodet. Kroppen henger ikke med.

Anonymkode: 5a402...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

..på hypomani. Hodet vil sånn inn i den hypomani rusen. Bra er det jo ikke. Men det er som en euforisk rus. Hvem vil ikke dit? Kjipt om man ikke fungerer, men skal man først vippe en vei så... Men uansett, det er bare hodet. Kroppen henger ikke med.

Anonymkode: 5a402...7f9

 

men nå greide jeg overtale meg selv til å svelge en sovepille, så da greier jeg nok legge meg også. Då går det ksnskjebover når jeg sover på det.

Anonymkode: 5a402...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...