Gå til innhold

Befolkningsvekst.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg lurer fælt på hvordan det vil gå. i verden, når det blir mye flere folk, samtidig som vi får ekstrem vær, tørke, og vannmangel. 

Hva tenker du om det?

 

Jeg er glad jeg selv er ganske klimanøytral. De neste generasjonene vil få det tøft, tror jeg. Hvis ikke noe skjer snart.

 

Jo fattigere folk er jo fler barn får de ofte, for å sørge for att noen av barna overlever å blir forsørgere når foreldrene ikke kan jobbe lengre. Samtitig i vesten så får vi færre og færre barn.

 

Menneskeheten lar stort sett humla suse.

Anonymkode: 4ee5e...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man må bare håpe at der virkelig finnes kontrollrutiner som fanger opp mennesker som bare begår ulovligheter og er hovedårsak til at vi er hvor vi er i dag.

Tror mye må tas med så mange klyper salt. Spesielt om det kommer fra diktatorer. Håper vi atter snart hører signaler om en demokratisk og fredeligvetden. Se bare i Syria hvor folk er på café og drikker kaffe i den ene enden av gata mens folk ligger å skyter hverandre i den andre enden av gata. Dette er mere enn atonvåoengalskao.

Fattige mennesker har de samme rettigheter som alle andre. Problemet er at der i historien dukker opp mennesker og politikere som der er lite ved og de bare skader andre kanskje mange personer før de blir avslørt som bandittene de er. Det er veldig rart at folk har lov å drive sånn. Ta seg til rette i andres liv. Alle må få det antall barn de ønsker men må jo overholde alminnelige regler i landet sitt så klart. Diktatorer har jo til alle tider prøvd å eie andre mennesker. 

Men vi må skjerme vårt lille land fra alt det vonde. Bakom er det bare penger de alle er ute etter å svindle til seg eller tungtvann som dengang vi var rammet av skriv.  Dette må vi motarbeide og holde vår sti ren.

Rart at folk vil komme til et land som bare ønsker pengesterke mennesker. Bare sykt.

Vi får håpe kontrollrutiner slår ned på deg.

Du er kanskje av dem som er i jobb. Ønsker deg en god dag😐

Anonymkode: 2cc29...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Beklager dypt skrivefeilene. Mente at kontrollrutiner skulle slå ned på bandittene og ikke deg.😊(Jeg må gi opp å drive med nett annen med NAV selvsagt . Jeg får veldig vondt i hodet både å lese og skrive på skjerm.Føler meg helt tom i hodet . Må uansett ta lang pause av helsemessige grunner. Tviler mer og mer på at jeg klarer å komme tilbake i arbeidslivet igjen slik alt er.)🙄

Anonymkode: 2cc29...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...