Gå til innhold

Ang. brystløft

Anbefalte innlegg

Gjest Tones-mor

Jeg lurer på om jeg må ha henvisning fra lege om jeg vil bruke privatklinikk? Og jeg lurer også på om det er lang ventetid hos private leger? Kanskje jeg hadde fått det dekket om jeg ville gjort det på offentlig sykehus, men jeg orker ikke vente evt. flere år nå når jeg endelig har bestemt meg. Kan du kanskje anbefale en eller flere gode kirurger i Stavangerområdet?

Når det gjelder fjerning av løst fett fra magen, er det lang ventetid når det gjelder offentlige sykehus? Kan det gjøres samtidig som brystløft? Det løse fettet kommer av at jeg har slanket meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44342-ang-brystl%C3%B8ft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Vanligvis trenger man ikke henvisning til privatklinikk. Du kan regne med at ventetiden er mye kortere enn på sykehus, kanskje uker eller måneder istedenfor år.

Normalt får du ingenting dekket om du velger å gjøre det privat.

Det finnes flere spesialister i plastisk kirurgi i Rogaland. Snakk gjerne med primærlegen din om dette.

Operasjonene du nevner kan gjøres samtidig, men generelt kan sies at risikoen for komplikasjoner er større hvis man gjør alt for mye kirurgi på en gang. Derfor vil man ofte foretrekke å gjøre det i to omganger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44342-ang-brystl%C3%B8ft/#findComment-168885
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...