Gå til innhold

Bevegelser nede i magen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg fikk mitt første barn for snart 7 mnd siden, og har i den siste tiden opplevd bevegelser nederst i magen, kjennes litt ut som leamus og litt som bare små, små spark, på samme plass som man kjenner de første bevegelsene når man er gravid. Det er ikke kontinuerlig, kan skje kanskje 2 + ganger om dagen, spesielt etter jeg har vært i bevegelse, eller når jeg har lagt meg. Har hatt menstruasjonsforstyrrelser etter fødsel, der jeg blør kanskjer 8 dager, opphold i noen dager så begynner jeg å blø igjen. Ingen problemer med magen, i form at avf eller luft. Noen som har opplevd det samme, og vet hva det kan være? Første tanke var at jeg er gravid igjen, men tok test for 6-7 uker siden, og den va negativ. I tillegg så har jeg jo blødd en del.

Anonymkode: 735a4...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...