Gå til innhold

Hvorfor er det slik....? Kupton/andre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor er det slik at folk/venner trekker seg unna ved sykdom, dødsfall, arbeidsledighet og andre kriser i livet? Eller er det hare jeg/vi som har "feile" venner?

Anonymkode: 49fd6...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det slik at folk/venner trekker seg unna ved sykdom, dødsfall, arbeidsledighet og andre kriser i livet? Eller er det hare jeg/vi som har "feile" venner?

Anonymkode: 49fd6...17d

I blant er det fordi en selv trekker seg unna.

Anonymkode: aade9...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I blant er det fordi en selv trekker seg unna.

Anonymkode: aade9...170

Ja, du har nok rett i det, men jeg føler ikke jeg/vi trekker meg/oss unna..

Anonymkode: 49fd6...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg føler selv at jeg viser stor omsorg for andre i slike situasjoner.. Men nå det rammer meg/oss så er det absolutt helt stille fra omgivelsene/vennene..

Anonymkode: 49fd6...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det slik at folk/venner trekker seg unna ved sykdom, dødsfall, arbeidsledighet og andre kriser i livet? Eller er det hare jeg/vi som har "feile" venner?

Anonymkode: 49fd6...17d

Nære og sanne venner er der for deg når det trengs, noen som kan gjerne oppfattes som venner, men de er for selvopptatte, men det finnes også de som utnytter såkalte venner. Em vil som regel etter en stund hva slags venner en har, så  prioriter det sanne venner, hvis de finnes hos deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...