Gå til innhold

Hva gjør et hjem til et hjem?


Gjest Maggie55

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Menneskene synes vel jeg men hva man legger i ordet hjem er kanskje i forandring uten at vi merker det engang.

Men hva legger dere i ordet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
23 minutter siden, Maggie55 skrev:

Menneskene synes vel jeg men hva man legger i ordet hjem er kanskje i forandring uten at vi merker det engang.

Men hva legger dere i ordet?

Seng er viktig i et hjem for meg. Ellers folkene selvsagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Et fungerende kjøkkenbord er et must ellers kan madrassen gjerne være på gulvet. Generasjonen før meg var mindre sredsbundne tror jeg på en måte. De daglige rutinene og den atmosfære dette " akkumulerte"  var mye hjem. Vanskelig å beskrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 time siden, emilie321 skrev:

Et hjem er for meg en trygg base. Hula mi, som jeg kaller det. 

Det er sant, kalde det trygt jeg og før flommen kom. Da ble det utrygt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

For mange er det en god TV og topp lyd på anlegg tror jeg. Selv venter jeg til det er mere klart hvordan den nye mediavirkeligheten blir. Man prater jo om ulike finansieringsmodeller. Håper man tar litt høyde for at folks økonomi ikke er like bærekraftig og solid alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Man må bare ta en dag av gangen så får kanskje alle et godt hjem til slutt. Bare de som styrer og steller tar tak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...