Gå til innhold

Vallergan, sover ikke på de


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har fått beskjed om å ta 20 mg vallergan tidlig på kvelden pga søvn og kløe men jeg sover ikke, blir bare rastløs i beina og litt sløv. Pga det har jeg gått ned til 10 mg litt senere på kvelden, det tar toppen av kløen (tar jeg den for tidlig kommer kløen tilbake midt på natta) men så blir jeg så himla fjern i toppen på dagen etter og det er ett problem når jeg skal kjøre 5 mil nesten hver dag til behandling mot nettopp kløen... 

vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget, føler meg bare litt låst i fht at den ene hjelpen slår i hjel den andre

Anonymkode: bc0f7...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest franklyscarlet

Jeg hadde null effekt av 20 mg Vallergan, og tenkte at den ikke funket for meg. -Men så fikk jeg en ny lege som ga meg et opplegg der jeg skulle eksperimentere med høyrere og høyere doser, og med tidspunkter jeg skulle ta tabletten. Da fant jeg ut at Vallegan fungerer for å gi meg søvn likevel, men i en mye høyere dose, og på et tidligere tidspunkt enn det jeg prøvde første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hvordan blir det med bilkjøring da Franky Scarlet? Jeg har fått beskjed om å vente minst 12 timer.

Anonymkode: bc0f7...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet

Det nevnte ikke legen for meg, så det vet jeg ikke. Jeg har bare kjørt når jeg har følt meg pigg, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 19.7.2018 den 2.59, AnonymBruker skrev:

Har fått beskjed om å ta 20 mg vallergan tidlig på kvelden pga søvn og kløe men jeg sover ikke, blir bare rastløs i beina og litt sløv. Pga det har jeg gått ned til 10 mg litt senere på kvelden, det tar toppen av kløen (tar jeg den for tidlig kommer kløen tilbake midt på natta) men så blir jeg så himla fjern i toppen på dagen etter og det er ett problem når jeg skal kjøre 5 mil nesten hver dag til behandling mot nettopp kløen... 

vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget, føler meg bare litt låst i fht at den ene hjelpen slår i hjel den andre

Anonymkode: bc0f7...198

Jeg hadde bedre effekt av Atarax som også er et antihistamin, i tillegg ble jeg ikke zombie dagen etterpå.

Anonymkode: 0c5db...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, franklyscarlet skrev:

Det nevnte ikke legen for meg, så det vet jeg ikke. Jeg har bare kjørt når jeg har følt meg pigg, jeg.

OY, legen sa til meg at dette var det sterkeste jeg kunne få mot kløe og søvn. Neste skritt var narkose. 

Har en følelse av at legen overdriver her...

Anonymkode: bc0f7...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde bedre effekt av Atarax som også er et antihistamin, i tillegg ble jeg ikke zombie dagen etterpå.

Anonymkode: 0c5db...70d

Det skal jeg ta opp med hudlegen min neste gang jeg er der, hvis de hjelper på kløen tror jeg det kan bli bytte. 

Anonymkode: bc0f7...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

OY, legen sa til meg at dette var det sterkeste jeg kunne få mot kløe og søvn. Neste skritt var narkose. 

Har en følelse av at legen overdriver her...

Anonymkode: bc0f7...198

Tror nok det var litt overdrevet, ja 😊 -Men lurt å tenke på det med kjøringa 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, franklyscarlet skrev:

Tror nok det var litt overdrevet, ja 😊 -Men lurt å tenke på det med kjøringa 😉

Ellers har jo også medisiner som Tolvon, Remeron og Seroquel histaminantagonistisk effekt (SOM allergimedisin).  Dette er antidepressiva og antiosykotika men brukes i m7ndre doser for søvn.

Anonymkode: 66e37...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...