Gå til innhold

Mangel på sex i ekteskapet! Råd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en kvinne i slutten av 30-åra som er gift.. Vi sliter begge med psykisk sykdom. Vi har aldri hatt mye sex, men nå har vi aldri sex. Er heldig om vi har det 1 gang i måneden. Jeg begynner å bli frustrert, for jeg er mye kåt...Prøver å spørre etter sex, men får i svar at det ikke kan planlegges. Sover naken når barna ikke er hjemme, legger meg inntil i senga,  men får bare i svar: Ikke nå, orker ikke, kan ta det i morgen... Så kommer morgendagen, og jeg "gleder" meg, men blir avvist igjen..

Vi har det SUPERT sammen, og ELSKER hverandre høyt, men jeg blir ikke tilfredsstilt nok når det kommer til sex.

Mannen har også et problem til, han får sår/rift i strengen etter endt sex selv om jeg er våt/vi bruker glidemiddel.. Har også skjedd når jeg har gjort jobben for hånd. Kommer det fordi vi sjelden har sex? Han vil ikke oppsøke lege. Så dette er også en grunn til sjelden sex. Bruker ikke prevensjon.. 

Har så lyst på sex, men vet ikke hvordan jeg skal få med mannen...

Anonymkode: a602e...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Det er en artikkel om det her:

https://m.nettavisen.no/nyheter/derfor-mister-han-sexlysten/2968024.html

Jeg synes ikke det er så enkelt å gi deg noen råd. Det er lett å tenke at de psykiske problemene hans kan ha en del å si.

Jeg tror ikke man får rift i strengen av å ha for lite sex. Det gir ikke så mye mening, men hvis det er vondt for ham så kan nok det gå ut over lysten.

Jeg foreslår at du prøver å dra ham med til en terapeut. Godt mulig han vil stritte i mot, men jeg tror det er vanskelig for deg å løse det selv. Det er en måte å få frem alvoret i saken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne i slutten av 30-åra som er gift.. Vi sliter begge med psykisk sykdom. Vi har aldri hatt mye sex, men nå har vi aldri sex. Er heldig om vi har det 1 gang i måneden. Jeg begynner å bli frustrert, for jeg er mye kåt...Prøver å spørre etter sex, men får i svar at det ikke kan planlegges. Sover naken når barna ikke er hjemme, legger meg inntil i senga,  men får bare i svar: Ikke nå, orker ikke, kan ta det i morgen... Så kommer morgendagen, og jeg "gleder" meg, men blir avvist igjen..

Vi har det SUPERT sammen, og ELSKER hverandre høyt, men jeg blir ikke tilfredsstilt nok når det kommer til sex.

Mannen har også et problem til, han får sår/rift i strengen etter endt sex selv om jeg er våt/vi bruker glidemiddel.. Har også skjedd når jeg har gjort jobben for hånd. Kommer det fordi vi sjelden har sex? Han vil ikke oppsøke lege. Så dette er også en grunn til sjelden sex. Bruker ikke prevensjon.. 

Har så lyst på sex, men vet ikke hvordan jeg skal få med mannen...

Anonymkode: a602e...d4b

1. Kan det være at han er impotent eller har vansker med å få ereksjon pga medisiner?

2. Om han får rift i strengen hver gang er det vel mulig å få denne kuttet hos lege? Her har jeg ikke peiling!

Dette er sikkert vanskelig for ham og jeg skjønner at det er vanskelig å ta opp dette med legen, men det MÅ han faktisk etter min mening. Har du fortalt ham rett ut hvor frustrerende dette er for deg, at du skjønner det er vanskelig for ham, men at det vil bety enormt mye både for deg og forholdet om han tar kontakt med legen for forteller det som det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Lillemus skrev:

1. Kan det være at han er impotent eller har vansker med å få ereksjon pga medisiner?

2. Om han får rift i strengen hver gang er det vel mulig å få denne kuttet hos lege? Her har jeg ikke peiling!

Dette er sikkert vanskelig for ham og jeg skjønner at det er vanskelig å ta opp dette med legen, men det MÅ han faktisk etter min mening. Har du fortalt ham rett ut hvor frustrerende dette er for deg, at du skjønner det er vanskelig for ham, men at det vil bety enormt mye både for deg og forholdet om han tar kontakt med legen for forteller det som det er?

1. Han bruker ingen medisiner.

2. Det vet jeg ikke... Men skal prøve å få tatt han m t lege.

Anonymkode: a602e...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...