Gå til innhold

Vil være liten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan holde ut? Har så lyst å formidle hvordan har det, men kan ikke mase mer på behandler heller. Vil tørre være naken og liten. Det er ikke slik jeg pleier være, men skulle ønske noen kunne holde meg. Ta imot tårene. Ta vare på meg. Fantaserer og leser om hvordan få en ende på det hele, men jeg har kontroll og behersker meg, som alltid. 

Anonymkode: 76da7...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan holde ut? Har så lyst å formidle hvordan har det, men kan ikke mase mer på behandler heller. Vil tørre være naken og liten. Det er ikke slik jeg pleier være, men skulle ønske noen kunne holde meg. Ta imot tårene. Ta vare på meg. Fantaserer og leser om hvordan få en ende på det hele, men jeg har kontroll og behersker meg, som alltid. 

Anonymkode: 76da7...e37

Forstår hvordan du har det, livet skal ikke være lett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan holde ut? Har så lyst å formidle hvordan har det, men kan ikke mase mer på behandler heller. Vil tørre være naken og liten. Det er ikke slik jeg pleier være, men skulle ønske noen kunne holde meg. Ta imot tårene. Ta vare på meg. Fantaserer og leser om hvordan få en ende på det hele, men jeg har kontroll og behersker meg, som alltid. 

Anonymkode: 76da7...e37

Skulle ønske noen kunne gi meg aktiv dødshjelp og si til familien at jeg døde av hjerteinfarkt.

Har frykta å bli innlagt før.  Nå hadde det vært helt greit. Men jeg har jo kontroll.

Anonymkode: 76da7...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske noen kunne gi meg aktiv dødshjelp og si til familien at jeg døde av hjerteinfarkt.

Har frykta å bli innlagt før.  Nå hadde det vært helt greit. Men jeg har jo kontroll.

Anonymkode: 76da7...e37

Kan jeg kontakte noen, evt hvem, selv om det ikke står om liv eller best å vente til avtale neste uke?

Anonymkode: 76da7...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg kontakte noen, evt hvem, selv om det ikke står om liv eller best å vente til avtale neste uke?

Anonymkode: 76da7...e37

Jeg kontaktet sykepleieren i dag og følte jeg ble tatt å alvor, ble spurt om jeg trengte innleggelse og. Kan ringe psykiateren om det er noe, og ei an ei skulle ringe meg om to uker. Hvis det er akutt kan du kontakte legevakten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...