AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 Skrevet 19. juli 2018 Hvordan holde ut? Har så lyst å formidle hvordan har det, men kan ikke mase mer på behandler heller. Vil tørre være naken og liten. Det er ikke slik jeg pleier være, men skulle ønske noen kunne holde meg. Ta imot tårene. Ta vare på meg. Fantaserer og leser om hvordan få en ende på det hele, men jeg har kontroll og behersker meg, som alltid. Anonymkode: 76da7...e37 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2018 Skrevet 19. juli 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan holde ut? Har så lyst å formidle hvordan har det, men kan ikke mase mer på behandler heller. Vil tørre være naken og liten. Det er ikke slik jeg pleier være, men skulle ønske noen kunne holde meg. Ta imot tårene. Ta vare på meg. Fantaserer og leser om hvordan få en ende på det hele, men jeg har kontroll og behersker meg, som alltid. Anonymkode: 76da7...e37 Forstår hvordan du har det, livet skal ikke være lett. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 Skrevet 19. juli 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan holde ut? Har så lyst å formidle hvordan har det, men kan ikke mase mer på behandler heller. Vil tørre være naken og liten. Det er ikke slik jeg pleier være, men skulle ønske noen kunne holde meg. Ta imot tårene. Ta vare på meg. Fantaserer og leser om hvordan få en ende på det hele, men jeg har kontroll og behersker meg, som alltid. Anonymkode: 76da7...e37 Skulle ønske noen kunne gi meg aktiv dødshjelp og si til familien at jeg døde av hjerteinfarkt. Har frykta å bli innlagt før. Nå hadde det vært helt greit. Men jeg har jo kontroll. Anonymkode: 76da7...e37 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 Skrevet 19. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skulle ønske noen kunne gi meg aktiv dødshjelp og si til familien at jeg døde av hjerteinfarkt. Har frykta å bli innlagt før. Nå hadde det vært helt greit. Men jeg har jo kontroll. Anonymkode: 76da7...e37 Kan jeg kontakte noen, evt hvem, selv om det ikke står om liv eller best å vente til avtale neste uke? Anonymkode: 76da7...e37 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2018 Skrevet 19. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg kontakte noen, evt hvem, selv om det ikke står om liv eller best å vente til avtale neste uke? Anonymkode: 76da7...e37 Jeg kontaktet sykepleieren i dag og følte jeg ble tatt å alvor, ble spurt om jeg trengte innleggelse og. Kan ringe psykiateren om det er noe, og ei an ei skulle ringe meg om to uker. Hvis det er akutt kan du kontakte legevakten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.