Gå til innhold

Er manisk for tiden. Dæven jeg er høyt oppe!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dæven jeg er så høyt oppe!!

Er ganske manisk for tiden +likegyldig på mye. (Normalt). Antidepressiva funker som pokker nå. Går på Fontex, og skal begynne på en antidepressiva til så blir å gå på 2 antidepressiva!

Bedre å være høyt oppe enn laaaangt der nede. Men det tar MYE energi å være på høygir heeeele tiden.. 

Anonymkode: 59afa...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest elina777

Man får ikke gå på to antidepressiva om man er manisk, da blir man lagt inn, antidepressiva blir fjernet og man får antipsykotika i verstefall i sprøyter .... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, elina777 skrev:

Man får ikke gå på to antidepressiva om man er manisk, da blir man lagt inn, antidepressiva blir fjernet og man får antipsykotika i verstefall i sprøyter .... 

Den antidepressiva jeg går på er normalt å bruke i tillegg til en annen antidepressiva. Jeg blir ikke lagt inn av den grunn, men planen var å legge meg inn når jeg begynner på nummer 2. ;)

Alle har forskjellige grunner. 

Anonymkode: 59afa...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dæven jeg er så høyt oppe!!

Er ganske manisk for tiden +likegyldig på mye. (Normalt). Antidepressiva funker som pokker nå. Går på Fontex, og skal begynne på en antidepressiva til så blir å gå på 2 antidepressiva!

Bedre å være høyt oppe enn laaaangt der nede. Men det tar MYE energi å være på høygir heeeele tiden.. 

Anonymkode: 59afa...be4

Kontakt lege før du gjør noe du kommer til å angre på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Janus30 skrev:

Kontakt lege før du gjør noe du kommer til å angre på. 

Som?

Anonymkode: 59afa...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, franklyscarlet skrev:

Jeg ble helt psyko-manisk på Fontex. Tør aldri ta det igjen😖

Hvordan var det å være psyko manisk?

Anonymkode: 59afa...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
3 minutter siden, franklyscarlet skrev:

Jeg ble helt psyko-manisk på Fontex. Tør aldri ta det igjen😖

Me too

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dæven jeg er så høyt oppe!!

Er ganske manisk for tiden +likegyldig på mye. (Normalt). Antidepressiva funker som pokker nå. Går på Fontex, og skal begynne på en antidepressiva til så blir å gå på 2 antidepressiva!

Bedre å være høyt oppe enn laaaangt der nede. Men det tar MYE energi å være på høygir heeeele tiden.. 

Anonymkode: 59afa...be4

Fikk du ikke gode nok svar på KG?

Anonymkode: b90be...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan var det å være psyko manisk?

Anonymkode: 59afa...be4

Det var fantastisk. En stund. Føltes som jeg gled gjennom dagene på en stor bølge av fantastiske følelser. - Men da jeg fikk forferdelige hallusinasjoner, og alt var ute av kontroll, var det grusomt. Tiden etterpå var heller ikke så bra. Da måtte jeg jobbe med å akseptere, og å legge bak meg alt drittet jeg hadde gjort. F. eks vist meg naken for naboene, solgt sex, brukt masse penger, såret venninner og familie. Var dessuten helt utmatta. Det var ikke verdt manien, for å si det sånn. Tror ikke jeg tør å prøve antidepressiva igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
13 minutter siden, franklyscarlet skrev:

Det var fantastisk. En stund. Føltes som jeg gled gjennom dagene på en stor bølge av fantastiske følelser. - Men da jeg fikk forferdelige hallusinasjoner, og alt var ute av kontroll, var det grusomt. Tiden etterpå var heller ikke så bra. Da måtte jeg jobbe med å akseptere, og å legge bak meg alt drittet jeg hadde gjort. F. eks vist meg naken for naboene, solgt sex, brukt masse penger, såret venninner og familie. Var dessuten helt utmatta. Det var ikke verdt manien, for å si det sånn. Tror ikke jeg tør å prøve antidepressiva igjen. 

Kjenner meg igjen, bare at jeg kjøpte sex . Det var uten antidepressiva, den gangen kom jeg tidlig til hjelp , men slurv av litium . Mani er forferdelig 

Endret av elina777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg var så forvirra at fremmede mennesker hadde ansiktene til folk jeg kjente 

Skremmende

Anonymkode: 59afa...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som?

Anonymkode: 59afa...be4

Jeg kjenner ikke deg og vet ikke hva du er spesielt utsatt for å kunne gjøre i manisk fase.

Noen blir uhyre slepphendte med pengene sine, andre blir seksuelt ukritiske og utsvevende. Dette er bare to eksempler på manisk atferd som kan lede til utrolig kjipe konsekvenser. Derfor er det viktig å få hjelp så tidlig som mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som?

Anonymkode: 59afa...be4

Det har vært flere her inne som har fablet vilt om å begynne på en knallhard utdanning som de egentlig ikke har noen forutsetninger for å mestre, noen har fablet om å selge alt de eier og flytte, en ville leie ut huset og flytte til Sverige... Alle disse har vært svært maniske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
4 timer siden, elina777 skrev:

Jeg var så forvirra at fremmede mennesker hadde ansiktene til folk jeg kjente 

jeg går på fluoxetin 30 mg. jeg har perioder med surret og glemskhet sån at jeg kan ta på yttersko for å sjekke posten uten bukse på bare i trusa, og spørr meg selv om jeg i det heletatt har hjerne når jeg ser hva jeg holder på å gjøre. og ta på meg ren truse utforbi buksa mi i dag. og bæsje på meg. men jeg har ikke noe psykologisk lidelse, da. det viste screeningen i fjor. da også car jeg sån vimsete. er blitt verre nå, da. jeg ler av det. og jeg kan ga økter med at jeg ikke kjenner igjen fjeset på kjente folk å må spørre om det er dem det er selvom jeg er med dem hele dagen.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror at jeg også er det nå...har brukt massevis av penger som jeg har spart til andre ting på bare tull, så de må jeg nok se lenge etter...ellers er jeg svært likegyldig til alt og sovner ikke før utpå morgenkvisten samt våkner trøtt og irritert tidlig igjen. Jeg vet at jeg burde "ta til fornuft", men jeg klarer det ikke nå som alt er så rosenrødt.

Anonymkode: babb6...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Synes dobbel antidepressiva høres ut som mer bensin jeg. Det er gøy å være høy, men det har sin pris. Etter hver sliter man seg selv og andre ut og man angrer sine handlinger som en hund. Det er det allerede kommet flere eksempler på. Personlig har jeg utsatt meg for fare for både liv og helse igjennom risikoatferd. (klatre på steder f.eks.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...