Gå til innhold

Paranoide tanker. CIA og politiet er ute etter meg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har mye paranoide tanker.

Er jeg i bilen så tror jeg ofte det er spioner i bilen enten foran eller bak meg. Forestiller meg CIA eller politiet kommer opp oppkjørselen her å lager oppstyr. Når det flyr helikopter eller fly rundt her vet jeg at de vet om meg og hvor jeg er. De er ute etter meg, jeg har en rolle jeg ikke vet helt hva er. Men de har fått vite om meg, de skal ikke noe vondt men de har tydeligvis noe oppdrag..

Anonymkode: 8d134...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har mye paranoide tanker.

Er jeg i bilen så tror jeg ofte det er spioner i bilen enten foran eller bak meg. Forestiller meg CIA eller politiet kommer opp oppkjørselen her å lager oppstyr. Når det flyr helikopter eller fly rundt her vet jeg at de vet om meg og hvor jeg er. De er ute etter meg, jeg har en rolle jeg ikke vet helt hva er. Men de har fått vite om meg, de skal ikke noe vondt men de har tydeligvis noe oppdrag..

Anonymkode: 8d134...cec

Jeg ser ikke noe spørsmål i innlegget? Er det noe du trenger tips/råd/hjelp til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det høres jo paranoid ut ja. Kanskje snakke med en lege å høre om du er riktig medisinert?

Anonymkode: 187ea...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres ikke bra ut å ha det sånn i lengden? Har du tenkt på å fortelle litt om hva du strir med til fastlegen. Høres ut som du er veldig sensibel nå. Blir du fort irritert når du samarbeider om noe med andre? Synes de ikke har forstått nie eller deres ideer er " helt på bærtur eller helt på jordet".??? Brøler og skriker du om ikke alt gjøres slik du føler er tryggest og best? Eller biter du alt uenighet i deg og mister heller nattesøvnen?

Anonymkode: c75c1...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du kontakt med helsehjelp du føler du kan stole på? Disse fantasidfigurene må jo være lite??

Anonymkode: c75c1...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...