Gå til innhold

Være i et forhold hvor du er baby og h*n den voksne.?? Hm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kunne du vært i et forhold med noen som behandlet deg som baby?

H*n var den voksne å du selv var babyen.

Kommet over YouTube videoer hvor mange liker det.

Anonymkode: c6bfd...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du vært i et forhold med noen som behandlet deg som baby?

H*n var den voksne å du selv var babyen.

Kommet over YouTube videoer hvor mange liker det.

Anonymkode: c6bfd...266

Nei, gudbedre, jeg vil da være i et likeverdig forhold. Men hver sin smak. Så lenge begge parter er fornøyde og ønsker det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Måtte være på sykehjemmet det hvor ingen av oss vel egentlig ønsker noen av oss havner.

Mange flykter fra seg selv i dag tror jeg. Tror en del ligger på det psykologiske plan. Men alle vet selvsagt best selv. Jeg er ikke på noe måte fagperson. Jeg har vært ganske skrall veldig lenge uvisst av hvilken grunn. Men dette høres ikke ut som " god medisin" for noen synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man kan bli for fanatisk i alt tror jeg. Alt kan bli en belastning både for helse og økonomi om man driver for mye med det. Som hobbys.

Akkurat som når jeg hører på politisk debatt av og til og tenker inne i mitt hode at enkelte mennesker "gror det grønne ører ut på slutt."

Anonymkode: 91fe3...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat som når jeg hører på politisk debatt av og til og tenker inne i mitt hode at enkelte mennesker "gror det grønne ører ut på slutt."

Hva betyr det uttrykket? Jeg har hørt om "å sove på sitt grønne øre", men vet ikke helt hva det betyr heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

På en måte er vi alle det tror jeg iforhold til den amerikanske president nå.Tenk på Donald Dick.  Jeg var spesielt glad i Donald Dick. Så glad i Donald at da jeg hadde barnebursdag  på det lille rommet mitt på loftet satt vi rundt en duk med svære figurer fra Andeby. De andre barna reagerte nok på det før jeg kan ikke huske noe mere bursdager. Ellers var det pølser og sånn.

Når jeg nå ser på Donald( presidenten) får jeg på følelse av at han snakker norsk og er norsk på samme måte som Donald i Andeby snakker alle barns språk. Understand? Jeg synes jo mye av det han bestemmer er " hull i hodet" men på den annen side " raker det meg ikke som person og som ikke- amerikansk statsborger jo egentlig ikke utover det at våre land jo står sammen på mange områder. 

Som i reklamen. Man tolker inn hva man ønsker liksom.

Kan bli syk av mindre etter mitt syn. Men det er kanskje ikke egen baby???

Anonymkode: 91fe3...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På ‎19‎.‎07‎.‎2018 den 22.23, AnonymBruker skrev:

Kunne du vært i et forhold med noen som behandlet deg som baby?

H*n var den voksne å du selv var babyen.

Kommet over YouTube videoer hvor mange liker det.

Anonymkode: c6bfd...266

Hvis man må gjøre så rare ting for å bli kåt så kan man vel like gjerne droppe hele greia.

Det er uansett veldig langt unna noe jeg kunne blitt tent på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig vanlig (det vanligste) fantasien til kvinner, er helt motsatt av hvordan de fremstår offentlig :) Med likestilling og slikt hehe :D Så ikke stol på hva kvinner sier på forum angående sin seksuelitet, er mye selvsensur ute å går :) Du kan jo undersøke selv, hva er den vanligste kvinnelige seksuelle fantasien, bare pass på at du ikke leser svaret i en feminist avis for da får du nok ikke sannheten :)  

Om det er noe du liker, kjør på !

Anonymkode: 795ed...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig vanlig (det vanligste) fantasien til kvinner, er helt motsatt av hvordan de fremstår offentlig :) Med likestilling og slikt hehe :D Så ikke stol på hva kvinner sier på forum angående sin seksuelitet, er mye selvsensur ute å går :) Du kan jo undersøke selv, hva er den vanligste kvinnelige seksuelle fantasien, bare pass på at du ikke leser svaret i en feminist avis for da får du nok ikke sannheten :)  

Om det er noe du liker, kjør på !

Anonymkode: 795ed...b46

Da lærte jeg noe nytt i dag. Den vanligste seksuell fantasien til kvinner er altså å bli kledd ut og behandlet som et spedbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Gargamel skrev:

 Den vanligste seksuell fantasien til kvinner er altså å bli kledd ut og behandlet som et spedbarn.

😳

 

Det tviler jeg sterkt på, uansett hva Dr. Google måtte mene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
29 minutter siden, Xtra skrev:

😳

 

Det tviler jeg sterkt på, uansett hva Dr. Google måtte mene.

Håper du kjenner meg godt nok til å skjønne at jeg heller ikke tror på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig vanlig (det vanligste) fantasien til kvinner, er helt motsatt av hvordan de fremstår offentlig :) Med likestilling og slikt hehe :D Så ikke stol på hva kvinner sier på forum angående sin seksuelitet, er mye selvsensur ute å går :) Du kan jo undersøke selv, hva er den vanligste kvinnelige seksuelle fantasien, bare pass på at du ikke leser svaret i en feminist avis for da får du nok ikke sannheten :)  

Om det er noe du liker, kjør på !

Anonymkode: 795ed...b46

Hvor i all verden har du det fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvor i all verden har du det fra?

Hvor har dere det fra?

Jenters fantasi er noe av det mest undertrykte hemmelige tabu skjulte greiene, for flertallet handler det ikke om å være "likestilt" på den seksuelle fronten, snarere tvert imot. 

Akuratt baby greia er selvsagt noe uvanlig variant av den vanlige fantasien om en sterk mann som tar kontroll og styrer og svak kvinne som er underdannig og gjør som hun blir fortalt :) , men den er mer normal enn propagandaen som spres bla.a av kvinner på kvinneforum, hvor ingen tør si høyt hva de egentlig tenner på, både fordi de er flaue selv, og fordi det er stor skam id agens fmeinistiske samfunn med slike fantasier.

Alle sier de trygge gode stuerene akseptable fantasiene, offentlig, men på anonyme spørreundersøkelser kommer en HELT annen sannhet frem. Det var mitt poeng, teksten min var tvetydig og dere gikk forøvrig rett i baret. men poenget står uansett :) 

Anonymkode: 795ed...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har dere det fra?

Jenters fantasi er noe av det mest undertrykte hemmelige tabu skjulte greiene, for flertallet handler det ikke om å være "likestilt" på den seksuelle fronten, snarere tvert imot. 

Akuratt baby greia er selvsagt noe uvanlig variant av den vanlige fantasien om en sterk mann som tar kontroll og styrer og svak kvinne som er underdannig og gjør som hun blir fortalt :) , men den er mer normal enn propagandaen som spres bla.a av kvinner på kvinneforum, hvor ingen tør si høyt hva de egentlig tenner på, både fordi de er flaue selv, og fordi det er stor skam id agens fmeinistiske samfunn med slike fantasier.

Alle sier de trygge gode stuerene akseptable fantasiene, offentlig, men på anonyme spørreundersøkelser kommer en HELT annen sannhet frem. Det var mitt poeng, teksten min var tvetydig og dere gikk forøvrig rett i baret. men poenget står uansett :) 

Anonymkode: 795ed...b46

Å ha seksuelle fantasier om å bli dominert er ganske vanlig om du leser på ulike forum. Virker som om du lever i en annen tid. 

Anonymkode: 84036...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akuratt baby greia er selvsagt noe uvanlig variant av den vanlige fantasien om en sterk mann som tar kontroll og styrer og svak kvinne som er underdannig og gjør som hun blir fortalt :) , men den er mer normal enn propagandaen som spres bla.a av kvinner på kvinneforum, hvor ingen tør si høyt hva de egentlig tenner på, både fordi de er flaue selv, og fordi det er stor skam id agens fmeinistiske samfunn med slike fantasier.

Anonymkode: 795ed...b46

Har ingen problemer med å innrømme at jeg, som mange andre, tenner på en sterk mann, men fra det til å tenne på å bli behandlet som en baby er det da laaaangt? Forøvrig trodde jeg babyfantasier var mye vanligere blant menn enn kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2018 den 16.25, Gargamel skrev:

Håper du kjenner meg godt nok til å skjønne at jeg heller ikke tror på det;)

Det tror jeg faktisk jeg gjør 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk efter. Hvem vil egentlig være et lite uskyldig barn som ennå ikke har lært å spy ut sine gloser?????😊

Anonymkode: 91fe3...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke å dytte problemene sine over på andre. Men hvordan andre har det privat er jo helt ok så lenge det ikke skader eller er til last for andre etter loven vel egentlig?

Anonymkode: 91fe3...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...