Gå til innhold

Redd noen skal høre meg si noe fælt i søvne.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er sommer og jeg sover med vinduet oppe i en blokkbebyggelse. I da sov jeg mye på dagen, da jeg ikke fikk sovnet i natt. Nå har jeg angst for att jeg har sagt noe perverst i søvne, og noen naboer har hørt meg si det. Jeg er ikke pervers, men har hatt tvangstanker om det. Så jeg tenker mye på det. Da analyserer jeg blikkene til naboer osv, og lurer på om de baksnakker meg. Hvordan kan jeg bli kvitt dette? 

 

Er det slik at hvis man snakker i søvne, så kan man si ting man ikke liker???

 

Jeg følte endelig jeg hadde fått litt Sommerro da andre katastrofescenarioer hadde dempet seg litt. Men det ser ikke ut til at det blir særlig fred fra katastrofescenarioer i sommer heller.

Anonymkode: a60bd...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sommer og jeg sover med vinduet oppe i en blokkbebyggelse. I da sov jeg mye på dagen, da jeg ikke fikk sovnet i natt. Nå har jeg angst for att jeg har sagt noe perverst i søvne, og noen naboer har hørt meg si det. Jeg er ikke pervers, men har hatt tvangstanker om det. Så jeg tenker mye på det. Da analyserer jeg blikkene til naboer osv, og lurer på om de baksnakker meg. Hvordan kan jeg bli kvitt dette? 

 

Er det slik at hvis man snakker i søvne, så kan man si ting man ikke liker???

 

Jeg følte endelig jeg hadde fått litt Sommerro da andre katastrofescenarioer hadde dempet seg litt. Men det ser ikke ut til at det blir særlig fred fra katastrofescenarioer i sommer heller.

Anonymkode: a60bd...fd1

Medisin.

Anonymkode: a4e74...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, hadde noen medisin funket så...

Anonymkode: a60bd...fd1

Sikker på du har tilstrekkelig dose/riktig medisin?

Anonymkode: a4e74...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på du har tilstrekkelig dose/riktig medisin?

Anonymkode: a4e74...575

Jeg går på medium dose AP og høy dose SSRI.

Anonymkode: a60bd...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...