Gå til innhold

Noen som har klart å gå ned i vekt på Zyprexa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har aldri vært borti noen som har gått ned i vekt på zylprexa. Men så sier mange att det er det man putter inn som teller.

 

Så jeg hører gjerne fra andre som har gått ned i vekt på zyprexa. Jeg får 50 000 av mamma om jeg går ned 10 kilo, og 50 000 til om jeg går ned 20 kilo. Jeg kunne tenke meg de pengene, men helsen er selvfølgelig viktigste grunn til å gå ned i vekt.

Anonymkode: 7c99b...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært borti noen som har gått ned i vekt på zylprexa. Men så sier mange att det er det man putter inn som teller.

 

Så jeg hører gjerne fra andre som har gått ned i vekt på zyprexa. Jeg får 50 000 av mamma om jeg går ned 10 kilo, og 50 000 til om jeg går ned 20 kilo. Jeg kunne tenke meg de pengene, men helsen er selvfølgelig viktigste grunn til å gå ned i vekt.

Anonymkode: 7c99b...636

Jeg kjenner to personer som har gått betydelig ned i vekt mens de bruker zyprexa. Den ene har gått ned mer enn 20 kg og er nå normalvektig. 

Anonymkode: 1ee88...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...