Gå til innhold

Hypoman?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er i en periode nå hvor jeg er rastløs, bruker penger ukritisk, er likegyldig og distre, sovner sent, mat smaker ikke men jeg spiser for mye godteri ukritisk og ikke helt vet hva jeg vil. Er dette hypoman og hva kan jeg gjøre for å stoppe det? Jeg har det ikke bra selv om selve følelsen er herlig

Anonymkode: a67e4...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, elina777 skrev:

Det fins medisiner mot det

Jeg bruker å ta en liten dose antipsykotika mot det, men nå er det for sent og dessuten vil jeg ikke ta det.

Anonymkode: a67e4...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker å ta en liten dose antipsykotika mot det, men nå er det for sent og dessuten vil jeg ikke ta det.

Anonymkode: a67e4...399

Det må være bedre å ta antipsykotika noen dager enn å gjøre dumme ting og bruke opp masse penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker å ta en liten dose antipsykotika mot det, men nå er det for sent og dessuten vil jeg ikke ta det.

Anonymkode: a67e4...399

For sent kl 12 på formiddagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Janus30 skrev:

Det må være bedre å ta antipsykotika noen dager enn å gjøre dumme ting og bruke opp masse penger. 

Det er det, men jeg vil ikke bli dempet...

Anonymkode: a67e4...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 timer siden, elina777 skrev:

For sent kl 12 på formiddagen?

Nei, for sent fordi skaden allerede er gjort :(

Anonymkode: a67e4...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er det, men jeg vil ikke bli dempet...

Anonymkode: a67e4...399

Jeg skjønner at du sier det nå mens godfølelsen står på. Jeg har vært der selv. 

Du vil imidlertid se annerledes på saken når du sitter der deprimert med tomme kontoer, bilder i hodet av ukritisk oppførsel i det offentlige rom og skadede relasjoner. Det er ikke verdt de få dagene med ubegrenset optimisme og energi. 

Stopp utviklingen mens du kan, og lytt til den indre stemmen som fortsatt prater fornuft. Som vi sier før vi begir oss ut i elementene: "Vend i tide, det er ingen skam å snu". Det gjelder i livet generelt, ikke bare på fjellet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Janus30 skrev:

Jeg skjønner at du sier det nå mens godfølelsen står på. Jeg har vært der selv. 

Du vil imidlertid se annerledes på saken når du sitter der deprimert med tomme kontoer, bilder i hodet av ukritisk oppførsel i det offentlige rom og skadede relasjoner. Det er ikke verdt de få dagene med ubegrenset optimisme og energi. 

Stopp utviklingen mens du kan, og lytt til den indre stemmen som fortsatt prater fornuft. Som vi sier før vi begir oss ut i elementene: "Vend i tide, det er ingen skam å snu". Det gjelder i livet generelt, ikke bare på fjellet. 

Jeg vet at det sikkert kommer selv om det er milevis fra det jeg føler nå. Det er nå jeg endelig kan føle at jeg lever ordentlig og har det overflatisk strålende! Jeg kan ikke stoppe nå, det er for sent.

Anonymkode: a67e4...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at det sikkert kommer selv om det er milevis fra det jeg føler nå. Det er nå jeg endelig kan føle at jeg lever ordentlig og har det overflatisk strålende! Jeg kan ikke stoppe nå, det er for sent.

Anonymkode: a67e4...399

Så kommer nedturen med et brak. Iallefall går det sånn med meg. Tom konto og deprimert, er det verdt det?

Anonymkode: 4f15c...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så kommer nedturen med et brak. Iallefall går det sånn med meg. Tom konto og deprimert, er det verdt det?

Anonymkode: 4f15c...351

Akkurat nå så bryr jeg meg i hvertfall ikke om det, er helt likegyldig for meg nå. Jeg pleier å ha dype nedturer, men nå føles det som om det ikke eksisterer i min verden.

Anonymkode: a67e4...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...