Gå til innhold

Hvilke låt hører du på nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

påskelilje
3 minutter siden, Mina1 skrev:

 

Har du sett den nye filmen? Det MÅ du! Fantastisk musikk, dans og skuespillere! Og veldig rørende.... tårene mine rant og rant og rant :unsure::rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
10 minutter siden, påskelilje skrev:

Har du sett den nye filmen? Det MÅ du! Fantastisk musikk, dans og skuespillere! Og veldig rørende.... tårene mine rant og rant og rant :unsure::rolleyes:

Jeg vil se den ❤️ .Jeg har kun sett den første mamma mia filmen. Men vil se den andre :) . Så du den på kino? 

Jeg elsker humoren i filmen :D . Den er morsom, samtidig som den handler om livets alvor.  Herlig fin musikk!. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
5 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg vil se den ❤️ .Jeg har kun sett den første mamma mia filmen. Men vil se den andre :) . Så du den på kino? 

Jeg elsker humoren i filmen :D . Den er morsom, samtidig som den handler om livets alvor.  Herlig fin musikk!. 

Ja, den har akkurat begynt å gå på kino. Så den i stor sal med fantastisk lyd - vil gjerne se den igjen!

Gikk veldig inn på meg de scenene og sangene som handlet om når ungdommene skal ut i verden, og neste generasjon skal finne sin vei... Det er jo akkurat der jeg er nå, med mine tre ungdommer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
1 minutt siden, påskelilje skrev:

Ja, den har akkurat begynt å gå på kino. Så den i stor sal med fantastisk lyd - vil gjerne se den igjen!

Gikk veldig inn på meg de scenene og sangene som handlet om når ungdommene skal ut i verden, og neste generasjon skal finne sin vei... Det er jo akkurat der jeg er nå, med mine tre ungdommer ❤️

Jeg må komme meg på kino å se den :) . Det er ofte ekstra gøy å se film med fantastisk lyd og stor skjerm!. Man kjenner seg ofte igjen i enkelte scener. Og humoren er morsom i den filmen. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Låta het. "Fyll opp opp ditt tomme krus." ( her er det vann. Jeg avstår fra alt anna.)

Anonymkode: c3763...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...