Gå til innhold

Hva skjer i hodet mitt..??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva pokker betyr det???

I natt hadde jeg noen rare drømmer. Vanskelig p skille de fra fantasi å virkelighet!

Helt paranoid. Det er helg å hvem skal jeg kontakte..  Er ikke meg selv å føler meg ikke som meg selv overhodet.. Herregud,, hva skjer i hodet mitt..

Anonymkode: 728be...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden det er både natt og helg så kan du kanskje begynne med å ringe mental helse hjelpetelefon  116123.

Der er det mange som er fine å snakke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med legen din du. 

Nå er det ikke helg og legene er på jobb. 

Hvis det "bare" er vonde drømmer kan det sikkert hjelpe deg å prate om det. Hvis det har hendt noe i livet ditt eller du har vært borti en episode som du tror kan ha presset dette frem bør du virkelig komme deg til en lege. 

Disse tingene er det bare du selv som vet svaret på. 

Men la meg si det slik. Hvis du mistenker det kan være begynnelsen på psykiske plager, gå heller til legen en dag for tidlig enn en dag for sent. Ta det fra en som har vært borti dette selv, så ikke trekk det ut om du tror noe er galt. 

Endret av Knut1980
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...