Gå til innhold

2 uker manisk,sover lite.


HHP58

Anbefalte innlegg

I juni kjøpte jeg en bil til 150 000 kr.Jeg søkte senere samme måned om 100 000 og fikk det,jeg fikk gjeldspanikk og betalte tilbake 80 000 av de,de 20 000 koster meg ca 1100 kr mnd.Nå i juli får jeg låne 85 000 også dette til en motorsykkel og klær,men denne gangen 3 hjul.Jeg tør ikke bruke pengene da jeg ser at jeg sa opp vergen litt for fort.Nå orker ikke fylkesmannen at jeg aldri for bestemt meg,og jeg vil bli nektet verge neste gang.Vergen jobbet i 2 år for meg.Siden bilen er av 2012 år modell og hadde bare gått 87 000 var det ett lett valg for meg som bor så langt ute på landet at det går 2 busser kl 6 og 7 og 2 til kl 14 og 15.Har 1 500 000 i lån på huset,men ser at det ikke vil lønne seg for meg å sløse bort min uføretrygd på 408 000 kr.Jeg betaler ca 100 000 i skatt og får utbetalt 25 000 hver måned.Hvis jeg lærer meg til å spare,vil jeg kunne ha en buffer på 20-40 000 kr.Vurderer å flytte til Svalbard eller Island.Er lei varmen i mai og juli.Kan ikke akkurat bo i badekaret heller.Har bestilt en varmepumpe og håper den også har en bra aircondition.ca 25 000.Må jeg tar noen sovetabletter for å roe meg ned? Har både vallergan og noen andre.Har kjøpt Tandberg utstyr for 10 000 kr og en platespiller for 2000,- På tide å ta seg en rolig ferie i hengekøya med bok og en halvliter cola? Får kjøpe meg en solhatt.

Bamse58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 timer siden, HHP58 skrev:

I juni kjøpte jeg en bil til 150 000 kr.Jeg søkte senere samme måned om 100 000 og fikk det,jeg fikk gjeldspanikk og betalte tilbake 80 000 av de,de 20 000 koster meg ca 1100 kr mnd.Nå i juli får jeg låne 85 000 også dette til en motorsykkel og klær,men denne gangen 3 hjul.Jeg tør ikke bruke pengene da jeg ser at jeg sa opp vergen litt for fort.Nå orker ikke fylkesmannen at jeg aldri for bestemt meg,og jeg vil bli nektet verge neste gang.Vergen jobbet i 2 år for meg.Siden bilen er av 2012 år modell og hadde bare gått 87 000 var det ett lett valg for meg som bor så langt ute på landet at det går 2 busser kl 6 og 7 og 2 til kl 14 og 15.Har 1 500 000 i lån på huset,men ser at det ikke vil lønne seg for meg å sløse bort min uføretrygd på 408 000 kr.Jeg betaler ca 100 000 i skatt og får utbetalt 25 000 hver måned.Hvis jeg lærer meg til å spare,vil jeg kunne ha en buffer på 20-40 000 kr.Vurderer å flytte til Svalbard eller Island.Er lei varmen i mai og juli.Kan ikke akkurat bo i badekaret heller.Har bestilt en varmepumpe og håper den også har en bra aircondition.ca 25 000.Må jeg tar noen sovetabletter for å roe meg ned? Har både vallergan og noen andre.Har kjøpt Tandberg utstyr for 10 000 kr og en platespiller for 2000,- På tide å ta seg en rolig ferie i hengekøya med bok og en halvliter cola? Får kjøpe meg en solhatt.

Bamse58

Er du bipolar type 1 eller 2?

Anonymkode: d8f92...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
FjellOgDalar

Hvorfor får du ikke hjelp her? Det er brutalt ærlig av meg å være så dirkete, men du er syk og trenger rask hjelp nå før du setter deg selv i gjeld du garantret vi angre. Søvn er VIKTIG, så ta Vallergan slik den er foreskrvet. Skjerming og begrensing på aktivitetsnivå er og virksomt. Søk hjelp, om du klarer det. Evt. kan du få noen til å hjelpe deg med det? Fastlegen er rette stedet å henvende seg når man ikke er innen spesialisthelsetjenesten. Dit synes jeg du bør bli henvist pr. omgende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.7.2018 den 16.50, HHP58 skrev:

Vet ikke har blitt nektet psykiater siden far og mor døde.I sverige fikk jeg hjelp.

Det er vel mange år siden dine foreldre døde nå? Har du bedt om psykiatrihjelp de senere årene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...